تماشاگرنماها مردم شهر را بدنام می کنند، به پیروزی نیاز داریم

به گزارش کتاب یار مهربان، در چارچوب رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر والیبال، تیم شهداب یزد که با دو پیروزی و 8 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی واقع شده است روز یکشنبه میزبان تیم پیام خراسان است.

تماشاگرنماها مردم شهر را بدنام می کنند، به پیروزی نیاز داریم

عباسعلی میرحسینی در مصاحبه با کتاب یار مهربان درباره دیدار تیمش مقابل تیم پیام خراسان گفت: بازی حساسی مقابل این تیم داریم. این بازی برای هر دو تیم حساسیت خاص خود را دارد و پیروزی برای هر تیم می تواند حکم شش امتیاز را داشته باشد. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. دو بازیکن خارجی به خدمت گرفته ایم. دو بازیکن را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم که این دو بازیکن خارجی می توانند جایگزین مناسبی باشند.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در ادامه اضافه نمود: بازیکنان از نظر روحی- روانی شرایط خوبی دارند. امیدوارم که از این بازی دست پیر بیرون بیاییم. پیام مشهد تیم جنگنده ای است و ثابت کرده به راحتی نتیجه را واگذار نمی کند. امیدوارم با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته ایم و آنالیزی که انجام داده ایم پیروز از زمین خارج شویم.

وی درباره شکست مقابل تیم شهرداری ارومیه نیز گفت: به دلیل مشکلاتی که در راه رفت به ارومیه برایمان پیش آمد بازیکنان خسته شدند. حدود 36 ساعت از طریق قطار، اتوبوس و هواپیما در راستا بودیم چرا که پروازها با تاخیر انجام می شد و حتی لغو شد. راستا نیز کولاک و برف شدیدی بود به همین دلیل نتوانستیم به موقع به ارومیه برسیم و این خستگی بر روی بازیکنان تاثیرگذار بود و باعث شد نتوانیم تمرکز لازم را نداشته باشیم.

میرحسینی در پاسخ به این سئوال که جو سالن های والیبال در برخی از شهرها به سوی فحاشی می رود. پیشنهاد شما به عنوان مربی که سالها در والیبال حضور داشته اید برای سالم سازی فضا چیست، گفت: مسائل حاشیه ای کم یا زیاد در ورزش وجود دارد. امیدوارم که دیگر در والیبال شاهد آن نباشیم. مردم تمام شهرها به خوبی از تیم های خود حمایت می کنند. متاسفانه چند نفری که به تعداد انگشتان دست نمی رسند در سالن مسابقات جو را خراب می کنند. بازیکنان و تیم ها باید صبور باشند و کنترل بیشتری روی حرکات خود داشته باشند.

وی در ادامه اضافه نمود: حضور این تماشاگرنماها که تعداد آنها نیز بسیار کم است باعث می شود آن شهر و مردمش بدنام شود. اکثریت مردم ادب را رعایت می کنند و تیم خود را تشویق می کنند. امیدوارم نظارت بیشتری بر روی کارهای فرهنگی انجام شود.

میرحسینی در انتها شرح داد: در بازی مقابل پیام خراسان امیدوار هستم با حمایت تماشاگران خوبمان بتوانیم پیروز از میدان خارج شویم چرا که احتیاج زیادی به برد داریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تماشاگرنماها مردم شهر را بدنام می کنند، به پیروزی نیاز داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشاگرنماها مردم شهر را بدنام می کنند، به پیروزی نیاز داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید