تأکید سرمربی تازه فنرباغچه بر جذب طارمی

به گزارش کتاب یار مهربان، آینده مهدی طارمی همچنان نامشخص است. او یک سال دیگر با پورتو قرارداد دارد و تیم پرتغالی تمایل دارد تا مهاجم ایرانی خود را در همین پنجره تابستانی بفروشد و مانع از جدایی رایگان او در تابستان آینده گردد.

تأکید سرمربی تازه فنرباغچه بر جذب طارمی

در زمان حضور ژرژ ژسوس روی نیمکت فنرباغچه، اخباری درباره تمایل این باشگاه به جذب مهدی طارمی شنیده می گردد. اما پس از جدایی این سرمربی پرتغالی، همه چیز مسکوت ماند و این تیم ترکیه ای تصمیم گرفت تا ادین ژکو را استخدام کند.

در شرایطی که تصور می شد به خدمت گرفتن مهاجم سابق اینتر به معنای بیرون آمدن مدیران فنرباغچه از فکر خرید طارمی باشد، اما امروز رسانه های ترکیه و فرانسه مدعی شده اند که این تیم ترکیه ای همچنان در فکر جذب مهاجم ایرانی است.

آنگونه که شبکه t24 ترکیه نوشته است، اسماعیل کارتال سرمربی نو فنرباغچه خواهان به خدمت گرفتن طارمی شده و مدیران این باشگاه با بازیکن ایرانی تماس هایی را برقرار نموده اند. البته زرد و آبی پوشان برای جذب این بازیکن باید با تیم های فرانسوی رقابت نمایند.

طبق ادعای رسانه فلش فرانسه، المپیک مارسی و نیس فرانسه تیم هایی هستند که عملکرد مهدی طارمی را زیر نظر دارند اما هنوز مذاکره جدی با این بازیکن صورت نگرفته است.

در شرایطی که به نظر می رسد خود طارمی علاقه دارد به فوتبالش در پورتو ادامه دهد، اما شایعات درباره مقصد بعدی او همچنان در رسانه های مختلف مطرح می گردد.

منبع: فرارو

به "تأکید سرمربی تازه فنرباغچه بر جذب طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید سرمربی تازه فنرباغچه بر جذب طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید