برد پرگل رئال مادرید، پیروزی بایرن مونیخ در شب غیبت لواندوفسکی، برد چلسی و منچسترسیتی در لیگ جزیره

به گزارش کتاب یار مهربان، خبرگزاری خبرنگاران- رئال مادرید در شب گلزنی ادن هازارد که گره گشای بازی دفاعی حریف بود، پیروز شد به یک پیروزی پر گل دست یافته و با 16 امتیاز از 7 بازی به صدر جدول صعود کند. تفاضل گل تیم زیدان 8+ شد.

برد پرگل رئال مادرید، پیروزی بایرن مونیخ در شب غیبت لواندوفسکی، برد چلسی و منچسترسیتی در لیگ جزیره

به گزارش کتاب یار مهربان، دو اشتباه داوری در همان ابتدای کار به چشم آمد؛ ابتدا ضربه بازیکن هوئسکا که با واکنش کورتوا به بیرون رفت، کرنر تشخیص داده نشد و سپس به اشتباه آفساید ادن هازارد گرفته شد. دقیقه `14 ارسال پاس عالی مودریچ برای هازارد، با ضربه چیپ این بازیکن همراه شد که توپ روی سقف دروازه فرود آمد. دقیقه `25 ارسال مارسلو و ضربه سر خطرناک راموس پیش تاخته با واکنش خوب فرناندز دفع شد. در دقیقه `40 رئال مادرید قفل دروازه هوئسکا را باز کرد؛ ادن هازارد در نقش یک ستاره ظاهر شد و با یک شلیک از راه دور با پای چپ از پشت محوطه جریمه دروازه را به زیبایی باز کرد تا گره بازی باز شود.

در دقیقه `1+45 گل دوم خیال زیدان را راحت کرد؛ ارسال لوکاس وازکز، کنترل توپ بنزما با سینه و سپس ضربه پای چپ این بازیکن که از زاویه ای تنگ وارد دروازه هوئسکا شد تا نیمه اول 2-0 به انتها برسد. دقیقه `51 لوکاس وازکز جای خود را به فرلاند مندی داد تا برای دیدار با اینتر استراحت کند. دقیقه `54 رئال مادرید به گل سوم دست یافت؛ همکاری بنزما با هازارد و ارسال مهاجم فرانسوی برای فدریکو والورده، با ضربه محکم و زیبای این بازیکن به گوشه پایین دروازه تکمیل شد.

دقیقه `60 ادن هازارد، فده والورده و آسنسیو جای خود را به وینیسیوس، ایسکو و رودریگو دادند. دقیقه `63 فرار عالی وینیسیوس تا داخل محوطه جریمه و ارسال او که بنزما را در موقعیتی عالی قرار داد اما ضربه نه چندان خوب بنزما از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه `74 هوئسکا یکی از گل های خورده را جبران کرد؛ روی ارسال میر به تیر دوم، فریرو از جایگیری نامناسب راموس استفاده کرد تا با یک بغل پا دروازه کورتوا را باز کند. در نهایت در دقیقه `90 کریم بنزما دومین گل خود را هم به ثمر رساند تا بعد از مدت ها رئال مادرید نوید روزهای خوب خود را بدهد؛ ارسال خوب مارسلو به تیر دوم روی سر رودریگو و این بازیکن که توپ را به بنزما پاس داد تا مهاجم فرانسوی گل چهارم تیمش را با ضربه سر به ثمر برساند.

- بایرن مونیخ در غیاب چند مهره مهم خود بازهم توانست در بوندسلیگا پیروز شود. بایرن مونیخ در غیاب روبرت لواندوفسکی و لئون گورتسکا توانست در خانه کلن به پیروزی برسد و موقتا به صدر جدول بوندسلیگا راه یافت. البته لایپزیش در صورت شکست دادن گلادباخ، صدر جدول را از بایرن مونیخ پس خواهد گرفت.

شرح گل ها:

کلن 0-1 بایرن مونیخ؛ توماس مولر 13`: پس از برخورد ضربه سر گنابری به دست مدافع کلن در درون محوطه جریمه، داور برای بایرن مونیخ پنالتی گرفت. توماس مولر با ضربه ای محکم و دقیق توپ را به درون دروازه فرستاد. تیمو هورن جهت ضربه را تشخیص داد اما ضربه مولر به گوشه دروازه کلن رفت.

کلن 0-2 بایرن مونیخ؛ سرژ گنابری 1+45`: گنابری در یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه کلن شد و با فریب مدافعان، ضربه زمینی و فنی اش را به درون دروازه کلن فرستاد

کلن 1-2 بایرن مونیخ؛ دومینیک درکسلر 82`: شوت از راه دور یان تیلمان در میانه راه به پای درکسلر برخورد کرد و وارد دروازه مانوئل نویر شد.

- چلسی در یکی از بهترین نمایش های فصل خود پیروز شد در زمین برنلی با سه گل پیروز شود. در روزی که حکیم زیاش اولین گل خود در لیگ برتر انگلیس را به ثمر رساند، مندی باز هم دروازه اش را بسته نگه داشت تا هواداران چلسی به ادامه فصل امیدوار باشند.

برنلی پنجمین شکست خود در فصل 2020/21 لیگ برتر انگلیس را تجربه کرد تا همچنان با کسب فقط یک امتیاز در قعر جدول مسابقات باشد. چلسی نیز در یکی از بهترین نمایش های فصل خود چه در زمینه دفاعی و چه در زمینه تهاجمی پیروز شد سه گل به ثمر رساند و پس از دو تساوی متوالی، به فرایند برد بازشود و با 12 امتیاز و با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم های بالای جدولی، در رده چهارم قرار گیرد.

کریستین پولیشیچ وینگر آمریکایی چلسی در گرم کردن پیش از بازی با برنلی مصدوم شد و از ترکیب تیمش خط خورد. او قرار بود از ابتدا به میدان برود، اما پس از مصدومیت، جای خود را به تیمو ورنر داد. حکیم زیاش اولین گلش در لیگ برتر انگلیس را به ثمر رساند. او چند روز پیش نیز در جریان دیدار مقابل کراسنودار، اولین گل رسمی اش با پیراهن چلسی را به ثمر رسانده بود. حکیم زیاش همچنین به اولین بازیکنی از آگوست 2014 تبدیل شد که در دو دیدار ابتدایی اش برای چلسی در تمامی رقابت ها که از ابتدا به میدان رفته پیروز به گلزنی می شود. آخرین بار دیگو کوستا پیروز به چنین کاری شده بود.

- منچسترسیتی در روزی که حاکم توپ و میدان بود، اما بازیکنانش در خط حمله بسیار پراشتباه کار کردند، پیروز شد با تک گل کایل واکر به یک برد ارزشمند در زمین شفیلدیونایتد دست یابد، تا موقتاً از بحران پیش آمده فرار کند. شفیلد یونایتد ششمین باخت خود از هفت دیدار ابتدایی فصل 2020/21 لیگ برتر انگلیس را تجربه کرد تا از همین الان یکی از نامزدهای سقوط به چمپیونشیپ لقب گیرد. سیتیزن ها نیز برخلاف فصول گذشته، به سختی از سد حریفان خود عبور می کنند، تا منچسترسیتی یکی از بدترین فصولش تحت هدایت پپ گواردیولا را تجربه کند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "برد پرگل رئال مادرید، پیروزی بایرن مونیخ در شب غیبت لواندوفسکی، برد چلسی و منچسترسیتی در لیگ جزیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد پرگل رئال مادرید، پیروزی بایرن مونیخ در شب غیبت لواندوفسکی، برد چلسی و منچسترسیتی در لیگ جزیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید