باید از جایگاه شوراها صیانت کرد

به گزارش کتاب یار مهربان، رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: باید از جایگاه شوراها در تصمیم گیری ها، صیانت کرد تا بتوان مطالبات مردم را به خوبی مورد پیگیری قرار داد.

باید از جایگاه شوراها صیانت کرد

به گزارش خبرنگار کتاب یار مهربان، عبدالله جلالی شامگاه شنبه در دومین جلسه ادوار شورای اسلامی استان قم در سالن شهرداری قم خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر، در جهت خدمت به مردم گام های مهمی در حوزه مدیریت شهری برمی دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: مسئولان، مدیران و استاندار در کنار مدیریت شهری هدف مشترکی را در خدمت رسانی دنبال می کنند که این هدف مشترک موجب افزایش تعاملات و رفع مسائل می شود.

وی اظهار کرد: محدود کردن اختیارات شوراها، نادرست است؛ باید از جایگاه شوراها در تصمیم گیری ها، صیانت کرد تا بتوان مطالبات مردم را به خوبی مورد پیگیری قرار داد.

جلالی خاطرنشان کرد: یکی از خلاءهای جدی این است که شوراها در هیات دولت، مدافعی ندارند تا از نیازها و چارچوب ها و مطالبات خود دفاع کنند.

وی گفت: شوراها، زبان گویای مردم در احقاق حقوقشان هستند و باید به خوبی حمایت شوند، آن ها دارای رسالت های سنگینی هستند و باید نیازها را شنایی و با در نظر دریافت اولویت ها، تصمیمات لازم را بگیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: شوراها بدون علم و تجربه و آگاهی نمی توانند تصمیمات درستی بگیرند و به رسالت خود جامه عمل بپوشانند.

وی خاطرنشان کرد: شوراها برای دریافت تصمیم صحیح نیاز به خرد جمعی دارند و نمی توان بر فهم فردی تاکید داشت و به موفقیتی دست یافت.

جلالی گفت: جامعه امروز نیاز به عمل دارد و سخن گفتن به تنهایی دارای کاربرد چندانی نیست، ما برای توسعه و پیشرفت نیاز به عملکرد خوبی داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "باید از جایگاه شوراها صیانت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید از جایگاه شوراها صیانت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید