الحشد الشعبی 10 روستا را در دیالی پاکسازی کرد

به گزارش کتاب یار مهربان، فرمانده عملیات الحشد الشعبی در دیالی از پاکسازی 10 روستای این استان و همچنین مناطق جبل قزلاقز و وادی کلای اطلاع داد.

الحشد الشعبی 10 روستا را در دیالی پاکسازی کرد

به گزارش گروه بین الملل کتاب یار مهربان، فرماندهی عملیات مشترک عراق در پاسخ به دو حمله تروریستی روز گذشته در دیالی، از صبح روز سه شنبه عملیاتی گسترده در این استان که در شرق عراق واقع است، شروع کرد.

طالب الموسوی فرمانده عملیات الحشد الشعبی در دیالی ساعاتی پس از شروع این عملیات گفت که 10 روستا و کوهستان قزلاقز و منطقه وادی کلای پاکسازی شدند.

وی در تبادل نظر با پایگاه خبری الحشد اضافه نمود: به دنبال حملات اخیر داعش، نیرو های الحشد الشعبی با هماهنگی فرماندهی عملیات ارتش عراق، عملیات خود را در مناطق جبل قزلاقز، وادی کلای و الندا شروع نموده است.

الموسوی تاکید نمود که نیرو های الحشد عملیات تعقیب عناصر داعش را از دو محور شروع نموده اند؛ محور اول و اصلی از جاده نفط خانه و مندلی شروع شده و تا مناطق وادی کلای و جبل قزلاقز است و محور دوم نیز از مناطق القلعه شروع شد.

در پی دو حمله تروریستی روز گذشته (دوشنبه - 16 دسامبر) داعش به استان دیالی عراق که به کشته شدن شماری از نیرو های امنیتی عراق منجر شد، نیرو های امنیتی این کشور، امروز عملیات نظامی گسترده ای را علیه بقایای داعش شروع کردند.

حملات پراکنده داعش و طرح های این گروه تروریستی با توجه به شرایط ناآرام این کشور و سهولت سوء استفاده از تظاهرات مردمی از سرگرفته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "الحشد الشعبی 10 روستا را در دیالی پاکسازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الحشد الشعبی 10 روستا را در دیالی پاکسازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید