استقلال از وریا غفوری شکایت کرد

به گزارش کتاب یار مهربان، بعد از اتفاقاتی که روز گذشته برای وریا غفوری رخ داد و او استادیوم را با عصبانیت ترک کرد، امروز اسنادی از سوی خبرگزاری فارس منتشر شده که نشان می دهد باشگاه استقلال اول آذرماه از کاپیتان خود به کمیته اخلاق شکایت نموده است.

استقلال از وریا غفوری شکایت کرد

به گزارش گروه ورزشی کتاب یار مهربان، بعد از اتفاقاتی که روز گذشته برای وریا غفوری رخ داد و او استادیوم را با عصبانیت ترک کرد، امروز اسنادی منتشر شده که نشان می دهد باشگاه استقلال اول آذرماه از کاپیتان خود به کمیته اخلاق شکایت نموده است.

این شکایت نامه که به امضای احمد مددی، مدیرعامل استقلال رسیده و خطاب به رییس کمیته اخلاق نوشته شده، ماجرای قرارداد جدیدی که وریا غفوری در ابتدای فصل با باشگاه استقلال امضا نموده را توضیح می دهد.

در این نامه عنوان شده که غفوری با وجود داشتن قرارداد تا خاتمه لیگ بیستم، قرارداد دو ساله ای را در زمان مدیریت سعادتمند با باشگاه استقلال امضا نموده که باعث افزایش قرارداد او شده است. طبق قراردادی قبلی وریا باید در این فصل 2 میلیارد و 700 میلیون تومان از استقلال دستمزد دریافت می نموده، اما قرارداد او به 6 میلیارد افزایش پیدا نموده است. از سوی دیگر قرارداد این بازیکن برای سال دوم قرارداد(فصل 1400-1401) به 8 میلیارد خواهد رسید.

احمد مددی هم سعی نموده به جای عمل کردن به تعهدی که مدیرعامل قبلی ایجاد نموده، علیه کاپیتان تیم خود نامه نگاری به کمیته اخلاق انجام دهد. این موضوع اختلاف شدیدی را بین وریا غفوری و مدیران باشگاه به وجود آورده و باید دید این ماجرا در نهایت به جدایی کاپیتان استقلال از این تیم می انجامد یا اتفاق دیگری در راه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "استقلال از وریا غفوری شکایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال از وریا غفوری شکایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید