استاندار تهران: افزایش 8000 تخت بیمارستانی تا خاتمه سال 99 در استان تهران

به گزارش کتاب یار مهربان، استاندار تهران از افزایش 8000 تخت بیمارستانی در سطح استان تهران تا سرانجام سال 99 اطلاع داد.

استاندار تهران: افزایش 8000 تخت بیمارستانی تا خاتمه سال 99 در استان تهران

به گزارش کتاب یار مهربان، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه شورای درمان استان تهران در تشریح روند تکمیل ساخت بیمارستان های استان تهران گفت: ضرورت نگرش موضوعات حوزه سلامت از مدت ها قبل احساس می شد. ما از نظر سرانه تخت بیمارستانی در تهران و شهرستان های تهران با یک کمبودی روبرو بودیم.

وی اضافه کرد: در چهار سال اخیر پروژه های خوبی شروع شد که اخیرا در جلسه ای با حضور نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی و معاونین وزارت بهداشت مقرر شد کارگروهی برای موضوعات پیشگیری و سرعت بخشیدن به پروژه های در حال ساخت تشکیل گردد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز با آقای حریرچی معاون وزیر بهداشت تصمیمات خوبی اتخاذ شد تا پروژه هایی که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار هستند در سال 98 به خاتمه برسند و در اولویت تکمیل قرار بگیرند. بیمارستان هایی همچون بیمارستان شهر قدس، ملارد، بیمارستان فیروزآبادی و رازی در اولویت تکمیل قرار گرفتند.

استاندار تهران تاکید نمود: در حال حاضر بیمارستان شهدای تجریش 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم با یک اقدام هماهنگ این بیمارستان تکمیل و در سال 98 به بهره برداری برسد. البته مقرر شد برای تکمیل آن به وسیله تهاتر با قرارگاه خاتم الانبیاء اقدام کنیم.

وی تاکید نمود: در سال 98 حدود 4000 تخت بیمارستانی در استان تهران و به همین میزان در سال 1399 به بهره برداری خواهد رسید تا به استانداردهای لازم در این حوزه برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استاندار تهران: افزایش 8000 تخت بیمارستانی تا خاتمه سال 99 در استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار تهران: افزایش 8000 تخت بیمارستانی تا خاتمه سال 99 در استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید