اردکانیان بیان کرد: کوشش برای بهره برداری از 250 پروژه عظیم آب و برق در امسال

به گزارش کتاب یار مهربان، وزیر نیرو در نامه ای خطاب به رئیس جمهوری نوشت: وزارت نیرو سال جاری هدف نخست خود را افتتاح 250 طرح عظیم در صنعت آب و برق قرار داده است.

اردکانیان بیان کرد: کوشش برای بهره برداری از 250 پروژه عظیم آب و برق در امسال

به گزارش گروه مالی کتاب یار مهربان، رضا اردکانیان در پی قدردانی مکتوب حسن روحانی، درخصوص اقدامات اجرا شده در قالب پویش #هرهفته-الف-ب-ایران، طی نامه ای خطاب به رئیس جمهور نوشت: اطمینان خاطر می دهم که در سال 1399 نیز کارکنان خدوم صنعت آب و برق، سعی وافر می نمایند تا دو خدمت حیاتی آب و برق به کفایت، ارائه شده و رضایت هموطنان فراهم باشد.

وی اضافه نمود: باور داریم موفقیتی که گزارش آن ارائه شد، حاصل عملکرد تنها وزارت نیرو نیست بلکه کل سازمان دولت از جمله سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور مالی و دارائی، بانک مرکزی، وزارت نفت، وزارت جهادکشاورزی، وزارت کشور، سازمان حفاظت محیط زیست و ... در این توفیق سهیم اند و موفقیت حاصل شده دستاورد مجموعه دولت تدبیر و امید است.

اردکانیان ادامه داد: اطمینان دارم که دولت تدبیر و امید در دور اول و دوم فعالیت خود، انبوهی از موفقیت ها نظیر آنچه در پویش هرهفته-الف-ب-ایران ارائه شد را در کارنامه خود دارد. زیرساخت های بسیاری در هفت سال گذشته احداث شده اند، طرح های مهمی به بهره برداری رسیده و بعضی سازوکار های نرم افزاری و حکمرانی کشور نیز اصلاح شده اند.

وزیر نیرو افزود: وزارت نیرو در پویش هرهفته-الف-ب-ایران در سال 1399، اول، هدف عظیم تر افتتاح 250 طرح با سرمایه گذاری 50 هزار میلیارد تومان در بخش های آب و برق را که دشوارتر از سال گذشته است مد نظر قرار داده و دوم موضوع پیچیده بهبود سازوکارها را نیز در دستور کار دارد.

وی اعلام کرد: پیغام رئیس جمهوری موجب دلگرمی و قوت بیشتر شده و البته سنگین نماینده بار مسئولیت برای خدمت رسانی به هموطنان در ایام پیش رو خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اردکانیان بیان کرد: کوشش برای بهره برداری از 250 پروژه عظیم آب و برق در امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردکانیان بیان کرد: کوشش برای بهره برداری از 250 پروژه عظیم آب و برق در امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید