آموزش کارکرد مغز به زبان ساده ، آنالیز فکر های انعطاف پذیر در فرهنگسرای اندیشه

به گزارش کتاب یار مهربان، در ویژه برنامه دورهمی کتاب فرهنگسرای اندیشه، نوبت به معرفی و آنالیز کتاب ذهنیت انعطاف پذیر، رشد و ارتقا رسید.

آموزش کارکرد مغز به زبان ساده ، آنالیز فکر های انعطاف پذیر در فرهنگسرای اندیشه

به گزارش کتاب یار مهربان، در جدیدترین اجرا از برنامه دورهمی کتاب که پنج شنبه هر هفته در فرهنگسرای اندیشه برگزار می گردد، قرار است کتاب ذهنیت انعطاف پذیر، رشد و ارتقا خوانده و آنالیز گردد. این کتاب که نوشته آنی بروک و ترجمه سارا یداللهی است، به معرفی 2 ذهنیت ثابت و انعطاف پذیر در آموزش بچه ها می پردازد و مرحله به مرحله طی 12 گام به معلم و والد یاری می نماید محیط آموزشی را به فضایی غنی برای یادگیری کودک بدل نمایند.

به زبان ساده تر، نویسنده در این کتاب به معلم ها و والدین یاد می دهد تا شیوه کارکردن مغز را به زبانی ساده به بچه ها آموزش دهند و آنها را با تفاوت های فردی انسان ها که ناشی از توانمندی های متفاوت مغز است، آشنا نمایند.

پس اگر پدر و مادر و یا معلم هستید و کنجکاوید درباره این کتاب بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنیم وقتتان را برای شرکت در این دورهمی که فردا، پنج شنبه، 20 بهمن ماه، از ساعت 10 تا 11:30 در کتابخانه فرهنگسرای اندیشه برگزار می گردد، خالی کنید. فرهنگسرای اندیشه کجاست؟ خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی.

منبع: همشهری آنلاین

به "آموزش کارکرد مغز به زبان ساده ، آنالیز فکر های انعطاف پذیر در فرهنگسرای اندیشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش کارکرد مغز به زبان ساده ، آنالیز فکر های انعطاف پذیر در فرهنگسرای اندیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید