کاهش هزینه خوابگاه های خودگران مستلزم افزایش تعداد دانشجوست

به گزارش کتاب یار مهربان، معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه گفت: خوابگاه های خود گردان ما کمترین کرایه را دریافت می کند و اگر تعداد نفرات در خوابگاه افزایش یابد از هزینه آن کم می شود.

کاهش هزینه خوابگاه های خودگران مستلزم افزایش تعداد دانشجوست

عبدالناصر نظریانی، معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه کتاب یار مهربان، با اشاره به هزینه های خوابگاه های خود گردان گفت: با توجه به قیمت های خوابگاه های خود گردان در سطح کشور، خوابگاه های خود گردان ما کمترین کرایه را دریافت می کند.

نظریانی شرح داد: با توجه به افزایش پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید به همانطور که در دفترچه کنکور عنوان شده است به دانشجویان کارشناسی در دو ترم اول خوابگاه ملکی تعلق نمی گیرد در این راستا خوابگاه خودگردان را در اختیار دانشجویان قرار گرفت.

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه با اشاره به اولویت بندی دانشجویان برای دریافت خوابگاه در ادامه اضافه کرد: اولویت بندی ما به این صورت است که برای دانشجویان کارشناسی ارشد چهار ترم اول و دکتری هشت ترم خوابگاه تعلق می گیرد.

وی تاکید کرد: با شروع سال تحصیلی، چون درمهرماه ثبت نام شروع می شود معمولا افزایش تعداد نفرات در خوابگاه ها وجود دارد و بعد از اتمام ثبت نام ها تعادل ایجاد می شود.

نظریانی در ادامه اظهار کرد: معمولا در این موارد وقتی میزان تعداد نفرات خوابگاه افزایش یابد از کرایه آن کاسته می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کاهش هزینه خوابگاه های خودگران مستلزم افزایش تعداد دانشجوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش هزینه خوابگاه های خودگران مستلزم افزایش تعداد دانشجوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید