چالش کاربرد هوش مصنوعی در تحلیل داده های شهری برگزار می گردد

به گزارش کتاب یار مهربان، چالش کاربرد هوش مصنوعی در تحلیل داده های شهری با همکاری دبیرخانه تهران هوشمند و کمیته برگزاری مسابقات هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیر کبیر در هفته پایانی آبان ماه 1398 در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

چالش کاربرد هوش مصنوعی در تحلیل داده های شهری برگزار می گردد

به گزارش گروه اجتماعی کتاب یار مهربان، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، این مسابقه یکی از مجموعه چالش های کاربرد هوش مصنوعی در تحلیل داده های شهری است که با هدف نهایی توسعه کاربرد های هوش مصنوعی در بهبود مدیریت شهری و افزایش هوشمندی برگزار خواهند شد.

هدف از مسابقه فعلی، شناسایی مواردی است که در آن ها بخشی از پلاک خودرو به گونه ای ناخوانا یا دست کاری شده باشد به نحوی که بعضی از ارقام یا حروف مربوط به پلاک غیرقابل تشخیص و یا با شماره یا حرف دیگری اشتباه شوند.

در این مسابقه، مجموعه ای از تصاویر در اختیار هر یک از تیم های شرکت نماینده قرار داده می گردد که مربوط به یک ناحیه برش خورده از تصاویر ثبت شده در دوربین های کنترل ترافیک است و تیم ها می بایست این تصاویر ورودی را به یکی از سه دسته پلاک غیر مخدوش، پلاک مخدوش و غیرپلاک دسته بندی نموده و شماره پلاک مخدوش را تعیین نمایند.

تعداد داده نمونه نیز جهت آشنایی تیم های شرکت نماینده در اختیار آن ها قرار داده می گردد.

ارزیابی کمی نتایج تیم ها بر اساس تعداد تشخیص های درست آن ها در هر یک از سه دسته تصاویر اشاره شده انجام می گردد و ارزیابی کیفی تیم ها نیز بر اساس گزارش ها و ارائه های فنی آن ها انجام خواهد شد. رتبه بندی نهایی تیم ها نیز توسط کمیته علمی مسابقه و بر اساس ارزیابی های کمی و کیفی آن ها صورت خواهد پذیرفت.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه شرکت در مسابقه و قوانین آن به نشانی aaic.aut.ac.ir مراجعه نمایند.

همچنین پست الکترونیک به نشانی [email protected] جوابگوی پرسش های احتمالی علاقه مندان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "چالش کاربرد هوش مصنوعی در تحلیل داده های شهری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش کاربرد هوش مصنوعی در تحلیل داده های شهری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید