پرداخت طلب 2 بازیکن پیشین پرسپولیس

به گزارش کتاب یار مهربان، مطالبات دو بازیکن سابق پرسپولیس که حکم قطعی داشتند، پرداخت شد.

پرداخت طلب 2 بازیکن پیشین پرسپولیس

به گزارش کتاب یار مهربان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یکی از دغدغه ها و اولویت های اصلی محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس اخذ مجوز حرفه ای و جلوگیری از خطر حذف سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیاست. به همین منظور جلسات زیادی با معاونان باشگاه از جمله معاونت امور اقتصادی، بین الملل و معاونت حقوقی و دیگر بخش ها برگزار گردید.

همچنین جلساتی با سهیل مهدی، رئیس کمیته مجوز حرفه ای سازمان لیگ، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، جمشید نورشرق، رئیس کمیته مشخص وضعیت فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ و دیگر مسئولان مربوطه برگزار گردیده است تا تمام مدارک لازم برای اخذ مجوز حرفه ای از سوی باشگاه پرسپولیس ارائه و مسئله ای برای اخذ مجوز به وجود نیاید.

تهیه گزارش حسابرسی و اقتصادی یکی از امورات مهمی است که مسئولان اقتصادی باشگاه دست در دست هم دادند تا این گزارش را در موعد مقرر ارائه نمایند و به طور ویژه در حال کوشش هستند تا این گزارش تهیه گردد.

مسعود همامی که حکم قطعی داشته و طی دو سه سال گذشته با مسئولان باشگاه به توافق نرسیده بود، امروز طلب خود را دریافت کرد. همچنین علیرضا محمد، بازیکن سابق پرسپولیس هم مبلغی را طلب داشت که مطالبات او هم پرداخت شد. یک بازیکن از پایه های باشگاه نیز مطالباتی داشت که با او هم تسویه حساب لازم انجام شد. انصاری فرد طی جلساتی که با طلبکاران داشت با آنها به توافقات نهایی رسید.

باشگاه پرسپولیس برای تسویه حساب با تمام طلبکارانی که حکم قطعی دارند، یکی دو جلسه دیگر هم برگزار خواهد نمود تا دغدغه ای در این خصوص وجود نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پرداخت طلب 2 بازیکن پیشین پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت طلب 2 بازیکن پیشین پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید