هشدار فرماندار نیویورک نسبت به بازگشاییکورکورانه ایالات آمریکا

به گزارش کتاب یار مهربان به نقل از رویترز، آندرو کومو فرماندار دموکراتی که از اوایل هفته جاری در ایالت تحت فرمانش شرایط تا حدودی به حالت عادی برگشته است، تأکید کرد که برای کاستن از میزان محدودیت های اعمالی، به اطلاعات بیشتری در خصوص این بیماری همه گیر در ایالت نیویورک احتیاج دارد.

هشدار فرماندار نیویورک نسبت به بازگشاییکورکورانه ایالات آمریکا

وی در این باره گفت: حتی هنگامی که در شرایط ناشناخته ای هستید، بدان معنا نیست که کورکورانه دست به اقدام زنید.

آندرو کومو در ادامه اضافه کرد: از اطلاعات برای تصمیم گیری جهت اقدام استفاده کنید- نه از احساسات یا سیاستها یا آنچه مردم می گویند و احساس می نمایند جز آنچه که ما در چارچوب واقعیت ها می دانیم.

این فرماندار دموکرات همچنین به ابتلای روزانه 900 نفر در ایالت نیویورک و این واقعیت که حتی مقامات ایالتی نمی دانند منشأ سرایت این بیماری کجاست، اشاره نمود.

لازم به ذکر است که ایالات جورجیا و تگزاس آمریکا در صدور مجوز برای بازگشایی بخشی از کسب و کارهای زیان دیده از این بیماری همه گیر پیشتاز هستند. مقامات مسئول در این ایالات و چندین ایالت دیگر آمریکا که از شیوع ویروس کووید -19 آسیب کمتری دیده اند، برای صدور مجوز جهت بازگشت شهروندان به مشاغل خود تحت فشار فزاینده ای قرار دارند.

این در حالی است که داده های دولت آمریکا در هفته جاری نشان می دهد که دست کم 30 میلیون شهروند آمریکایی از 21 اُم مارس 2020 خواهان دریافت مزایای بیکاری شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هشدار فرماندار نیویورک نسبت به بازگشاییکورکورانه ایالات آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار فرماندار نیویورک نسبت به بازگشاییکورکورانه ایالات آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید