هتل های گرجستان

به گزارش کتاب یار مهربان، هر ساله هزاران ایرانی به گرجستان سفر می کنند تا از زیبائی ها و جذابیت های آن استفاده کنند . این افراد قبل از سفر به گرجستان باید اقداماتی انجام دهند که انتخاب هتل و رزرو آن یکی از مراحل مهم به شمار می آید . پس با کمی جستجو در میان هتل های گرجستان می توان بهترین و مناسب ترین گزینه را پیدا نمود .

هتل های گرجستان

با توجه به این که تور گرجستان غالبا به مقصد شهرهای تفلیس و باتومی برگزار می گردد آشنایی با هتل های تفلیس و هتل های باتومی می تواند به مسافران در انتخاب گزینه مناسب یاری کند .

امکانات هتل های گرجستان

سرویس و امکانات هتل های کشور گرجستان متفاوت می باشد به این صورت که هتل های 5 ستاره گرجستان از هتل های 4 ستاره گرجستان و هتل های 3 ستاره گرجستان امکانات با کیفیت تر و به روزتری دارد . در واقع با کم شدن درجه هتل از امکانات کاسته می گردد .

استخر ، سونا ، مرکز تناسب اندام ، اتاق های لوکس و دلباز ، رستوران هایی با غذاهای متنوع و … از جمله امکاناتی هستند که در بهترین هتل های گرجستان به چشم می خورند . البته نباید رفتار شایسته کارکنان را در هنگام رزرو هتل در گرجستان بی تاثیر دانست .

قیمت هتل های گرجستان

در میان هتل های تفلیس معمولا هتل هایی که دارای درجه بالاتر ، امکانات و خدمات با کیفیت تری هستند و همچنین به مرکز شهر ، دیدنی های تفلیس و مراکز مهم نزدیک می باشند قیمت بالاتری دارند . هزینه اقامت در این هتل ها در فصل پرگردشگر نیز با افزایش روبرو می گردد .

باتومی در کرانه های دریای سیاه واقع شده و وجود سواحل زیبا و آب و هوای مطلوب سبب شده تا گردشگران زیادی تور باتومی را برای سفر انتخاب نمایند . نزدیکی به ساحل ، درجه بالاتر هتل ، زمان سفر ، امکانات و خدمات چشمگیر از جمله عواملی هستند که در معین قیمت هتل های باتومی مدنظر قرار می گیرند .

در ادامه تعدادی از هتل های گرجستان ارائه شده است امید است با مطالعه این موارد بتوانید انتخابی شایسته داشته باشید .

  • هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس
  • هتل شرایتون باتومی
  • هتل گلدن پالاس تفلیس
  • هتل هیلتون باتومی
  • و …
منبع: لذت سفر

به "هتل های گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید