نظرسنجی نشان داد: مرگ گینسبرگ رای دادن به دموکرات ها را مهمتر کرده است

به گزارش کتاب یار مهربان، تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که 57 درصد جوانان آمریکایی بر این باورند که مرگ روث بادر گینسبرگ قاضی دیوان عالی، رای دادن در حمایت از جو بایدن را با اهمیت تر کرده است.

نظرسنجی نشان داد: مرگ گینسبرگ رای دادن به دموکرات ها را مهمتر کرده است

به گزارش گروه بین الملل کتاب یار مهربان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نظرسنجی جدید NextGen America حاکی است بیش از 57 درصد جوانان 18 تا 35 سال آمریکایی گفته اند مرگ گینسبرگ این مساله را مهمتر کرده است تا در حمایت از جو بایدن نامزد حزب دموکرات و نامزدهای دموکرات مجلس سنا رای بدهند.

جدیدترین خبرها و تحلیلهای ایران و جهان را در کانال تلگرامی کتاب یار مهربان بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، تحلیلگران موسسه نظرسنجی NextGen America معتقدند که تمرکز روی تغییر ترکیب دیوان عالی آمریکا، جوانان حامی حزب دموکرات را تشویق کرده است تا مشارکت بیشتری در انتخابات داشته و به بایدن رای بدهند.

مرگ گینسبرگ احتمالا موجب افزایش مشارکت کسانی در انتخابات خواهد شد که تا به امروز برای رای دادن به بایدن شک و تردید داشتند.

این نظرسنجی نشان داده است که بایدن یک برتری 26 درصدی نسبت به ترامپ در بین جوانان در ایالت های مهم و سرنوشت ساز دارد به طوری که پیروز به کسب 60 درصد حمایت جوانان شده و این رقم برای ترامپ به 34 درصد رسیده است.

نامزدهای حزب دموکرات برای مجلس سنا نیز یک پیشتازی 29 درصدی نسبت به نامزدهای جمهوریخواه دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نظرسنجی نشان داد: مرگ گینسبرگ رای دادن به دموکرات ها را مهمتر کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی نشان داد: مرگ گینسبرگ رای دادن به دموکرات ها را مهمتر کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید