مهدی طارمی وارد جهنم می گردد! ، 2 تیرانداز آماده شلیک شدند

به گزارش کتاب یار مهربان، روزنامه رکورد پرتغال از مهدی طارمی و گونسالو راموس به عنوان دو مهره کلیدی ملاقات حساس پورتو با بنفیکا در لیگ پرتغال یاد نموده است.

مهدی طارمی وارد جهنم می گردد! ، 2 تیرانداز آماده شلیک شدند

به گزارش کتاب یار مهربان تیم فوتبال پورتو از ساعت 20:30 امروز آدینه در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ پرتغال به مصاف بنفیکا می رود. این مسابقه با توجه به جنگ سنتی دو تیم همیشه اهمیت و حساسیت زیادی داشته است و امروز هم این حساسیت به واسطه جایگاهشان در جدول بالا است.

بنفیکا در حال حاضر با 61 امتیاز صدرنشین است و پورتو با 10 اختلاف امتیاز در رده دوم واقع شده است. اندک امید به جامانده پورتو برای کسب عنوان قهرمانی به این ملاقات بستگی دارد و در صورت پیروزی برابر رقیب دیرینه می تواند هفته های پایانی لیگ پرتغال را مجذوب کننده تر کند.

کلاسیکو فوتبال پرتغال البته ملاقات راحتی برای پورتو و بازیکن ایرانی آن یعنی مهدی طارمی نخواهد بود چرا که این مسابقه در لوز ورزشگاه خانگی بنفیکا برگزار می گردد و پورتو باید بر جو سنگین این ورزشگاه هم غلبه کند.

در همین ارتباط روزنامه رکورد پرتغال در گزارشی به تحلیل بازیکنان کلیدی دو تیم پرداخت و از گونسالو راموس مهاجم بنفیکا و مهدی طارمی مهاجم پورتو به عنوان تک تیرانداز در زمین چمن لوز نام برد.

رکورد نوشت: مهاجمان بنفیکا و پورتو در یک بازی کلاسیک رقیب را هدف قرار می دهند که می تواند برای قهرمانی مشخص کننده باشد.

این روزنامه بعلاوه در بخش ابتدایی مطلب خود آورده است: امروز جهنم لوز می جوشد! یک کلاسیکو وجود دارد که می تواند برای عنوان مشخص کننده باشد و دو تیرانداز آماده هستند تا ماشه را بکشند و به رقیب آسیب بزنند. گونسالو راموس 21 ساله و طارمی 30 ساله.

علاوه بر شرایط تیمی، این مسابقه به نوعی مچ اندازی طارمی با راموس در جدول گلزنان لیگ پرتغال هم محسوب می گردد. راموس با 17 گل در صدر جدول گلزنان واقع شده است و طارمی که در سه مسابقه اخیر پورتو گلزنی نکرده، با فاصله و 13 گل در تعقیب راموس است.

منبع: همشهری آنلاین

به "مهدی طارمی وارد جهنم می گردد! ، 2 تیرانداز آماده شلیک شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی طارمی وارد جهنم می گردد! ، 2 تیرانداز آماده شلیک شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید