مدارس تهران فردا تعطیل می شوند؟

به گزارش کتاب یار مهربان، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای تهران به عدد 141 رسید و با توجه به شرایط فعلی عصر امروز جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل و در خصوص تعطیلی مدارس (روز شنبه) تصمیم گیری خواهد شد.

مدارس تهران فردا تعطیل می شوند؟

به گزارش کتاب یار مهربان به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای تهران در 24 ساعت گذشته 158 اعلام شده است و این در حالیست که شاخص آلودگی هوای تهران هم اینک به روی عدد 141 است و هوای تهران برای گروه های حساس ناسالم گزارش شده است.

همچنین با توجه به شرایط هوای تهران، عصر امروز جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری تشکیل خواهد شد. بنا بر اعلام تقی زاده معاون عمرانی استانداری تهران با توجه به شرایط جوی و درصورت تداوم آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز شنبه زیاد است.

  • احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز شنبه

محمد تقی زاده معاون عمرانی استانداری تهران نیز با اشاره به آلودگی هوای تهران به تسنیم گفت: براساس پیش بینی هایی که سازمان هواشناسی داشته است شرایط به همین ترتیب خواهد بود و در صورت ادامه این شرایط احتمل تعطیلی مدارس در روز شنبه زیاد است.

وی شرح داد: آخرین شرایط در ارتباط با تعطیلی مدارس فردا بعدازظهر در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تصمیم گیری خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری تهران ادامه داد: در صورت تداوم آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز شنبه زیاد است و این موضوع فردا اعلام می شود.

تقی زاده گفت: همچنین محدودیتی برای تردد کامیون ها در سطح معابر تهران درنظر گرفته شده است که این محدودیت برای ناوگان عمومی نیست.

منبع: همشهری آنلاین

به "مدارس تهران فردا تعطیل می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس تهران فردا تعطیل می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید