فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: ادن ازار این فصل 40 گل می زند، او یکی از بهترین های اروپا نیست، او بهترین است

به گزارش کتاب یار مهربان، فوتبال دنیا - مائوریتزیو ساری می گوید که ادن ازار در این فصل گل های زیادی برای چلسی به ثمر خواهد رساند.

فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: ادن ازار این فصل 40 گل می زند، او یکی از بهترین های اروپا نیست، او بهترین است

به گزارش کتاب یار مهربان، مائوریتزیو ساری سرمربی چلسی می گوید ادن ازار ستاره بلژیکی تیمش در این فصل می تواند 40 گل در لیگ برتر به ثمر برساند.

ازار در پیروزی 4 بر یک شب گذشته چلسی مقابل کاردیف در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس هت تریک کرد و شمار گل هایش در این فصل به 5 گل افزایش پیدا کرد و این در حالیست که او دو پاس گل هم داده است. این آمار او زمانی تحسین برانگیزتر به نظر می رسد که بدانید در این فصل تنها دو بار 90 دقیقه کامل در میدان حضور داشته است.

مائوریتزیو ساری گفت: من فکر می کردم که ادن آزار یکی از بهترین بازیکنان اروپا است اما الان نظرم را عوض می کنم و می گویم که او بهترین بازیکن است. به نظر من ازار حتی بیشتر از این هم می تواند پیشرفت کند. من فکر می کنم که او در الان در فاصله 50 تا 60 متری دروازه حریف انرژی کمتری مصرف می نماید. وقتی ما در نیمه زمین خودمان توپ را در اختیار داریم، او پنج شش بار توپ را لمس می نماید، پس کارهایش نشان می دهد که او انرژی زیادی صرف می نماید اما زمانی که در 25 متر آخر زمین باشد، انرژی بیشتری برای او باقی می ماند و به نظر من می تواند 30 تا 35 گل بزند.

ساری ادامه داد: من فکر می کنم که ازار از پس این کار برمی آید. من دو روز پیش به او گفتم که به نظرم می تواند 40 گل بزند اما انرژی کمتری نسبت به زمانی که از دروازه دور بازی می نماید صرف کند و در 25 متر آخر بازی کند.

با وجود کسب 100 درصد امتیازات، ساری هنوز معتقد است که چلسی یک سطح پایین تر از جایی است که یک مدعی واقعی قهرمانی باید باشد.

سرمربی سابق ناپولی تأکید کرد: من نمی توانم نظرم را به خاطر یک بازی عوض کنم. به نظرم در این مقطع لیورپول و منچسترسیتی هنوز یک قدم از ما جلوتر هستند اما ما هم می توانیم پیشرفت کنیم. هدف من این است که بهترین تیم انگلیس را بسازم اما نه در یک ماه بلکه شاید در طول یک فصل یا بیشتر. در حال حاضر اما من تکرار می کنم که به نظر من لیورپول و من سیتی فعلاً بهتر از ما هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: ادن ازار این فصل 40 گل می زند، او یکی از بهترین های اروپا نیست، او بهترین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: ادن ازار این فصل 40 گل می زند، او یکی از بهترین های اروپا نیست، او بهترین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید