شگفتی نو غول خودرو سازی آلمان در راه است ، ویژگی اسرار آمیز خودروهای آئودی در سال 2019

به گزارش کتاب یار مهربان، گروه خودروسازی آئودی اعلام نموده که در نمایشگاه خودرو سال آینده میلادی موسوم به CES 2019 از مجلل ترین نسخه خودرو خود با قابلیت هایی استثنایی رونمایی خواهد نمود

شگفتی نو غول خودرو سازی آلمان در راه است ، ویژگی اسرار آمیز خودروهای آئودی در سال 2019

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روزها خودروسازان در پی پیشرفت هایی نسبتا یکسان برای خودروهای خود هستند. برای مثال خودروسازان به سمت خودروهای الکتریکی، خودران و مواردی مشابه سوق پیدا نموده اند. اما به نظر می رسد این همه چیزهایی نیست که می توانید از خودروهای آئودی انتظار داشته باشید.

آئودی گفت که در ماه ژانویه آینده دو ویژگی متفاوت را در نمایشگاه خودروهای CES 2019 در لاس وگاس عرضه خواهد نمود. که یکی از این ویژگیها به خودرو در حال حرکت مرتبط است دیگری ترکیبی مهیج برای سفرهای جاده ای مرتبط است. این اطلاعات مبهم وقتی پیچیده تر می گردد که به عبارت فرمت تفریح در جاده دقت کنیم؛ عبارتی که به وسیله سخنگوی آئودی مطرح شده است.

همه اطلاعات مرموزی که آئودی ارائه نموده در یک خط جا می گیرد. اما اگر قرار باشد مسافران در جاده سرگرم باشند احتمالا با رانندگی تمام اتوماتیک یا خودران سر و کار خواهیم داشت.

تکنولوژی دیگری که آئودی به طور سربسته مطرح نموده حتی از اولی هم مجذوب کننده تر است. آئودی چیزی به نام Audi Immersive In-Car Entertainment را معرفی نموده که احتیاج به این دارد که ماشین کاملا ایستاده باشد. به نظر می رسد، آئودی میخواهد ماشین خود را به یک تجربه جامع مشاهده محتوا تبدیل کند که اساسا مانند یک سینمای کوچک عمل خواهد نمود.

منبع: انتخاب

به "شگفتی نو غول خودرو سازی آلمان در راه است ، ویژگی اسرار آمیز خودروهای آئودی در سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفتی نو غول خودرو سازی آلمان در راه است ، ویژگی اسرار آمیز خودروهای آئودی در سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید