شهروندان مراقب وب سایت های جعلی ثبت نام طرح معیشتی باشند

به گزارش کتاب یار مهربان، معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: با توجه به تصمیمات متخذه مبنی بر اعطای بسته های حمایتی معیشتی از دهک های درآمدی پایین جامعه و با هدف حمایت از کسب و کار های آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا ویروس، احتیاج به هیچ گونه ثبت نام در سایت های اینترنتی نمی باشد.

شهروندان مراقب وب سایت های جعلی ثبت نام طرح معیشتی باشند

به گزارش گروه اجتماعی کتاب یار مهربان، سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا در تشریح این خبر گفت:با توجه به تصمیمات متخذه مبنی بر اعطای بسته های حمایتی معیشتی از دهک های درآمدی پایین جامعه و با هدف حمایت از کسب و کار های آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا ویروس، احتیاج به هیچ گونه ثبت نام در سایت های اینترنتی نمی باشد و بسته حمایتی معیشتی دولت به دهک های درآمدی خاص پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کلاهبرداران با این شیوه به دنبال دریافت شماره کارت بانکی، رمز دوم، تاریخ انقضا و cvv 2 هموطنان هستند، اعلام نمود: مجرمان پس از هدایت متقاضیان به درگاه های جعلی (فیشینگ)، اطلاعات کارت بانکی آن ها را کسب و در فرصتی مناسب اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب آنان می نمایند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: نحوه شناسایی و اعطای سایر بسته های حمایتی و معیشتی دولت از کسب و کار های آسیب دیده از شیوع کرونا ویروس به صورت رسمی از رسانه ملی و خبرگزاری رسمی اطلاع رسانی می گردد.

معاون اجتماعی پلیس فتا درانت ها از کلیه هم وطنان درخواست کرد در صورت روبرو با موارد مشکوک آن را به وسیله سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir لینک مرکز امداد و فوریت های سایبری با همکاران ما در پلیس فتا درمیان گذاشته و هدایت های لازم را دریافت نمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شهروندان مراقب وب سایت های جعلی ثبت نام طرح معیشتی باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروندان مراقب وب سایت های جعلی ثبت نام طرح معیشتی باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید