سرقت های 100 میلیونی برای خرید کادوی ولنتاین !

به گزارش کتاب یار مهربان، دو پسر جوان برای خرید کادوی روز ولنتاین در غرب تهران دست به زورگیری خشونت آمیز زدند تا دختران مورد علاقه شان را خشنود نمایند.

سرقت های 100 میلیونی برای خرید کادوی ولنتاین !

به گزارش، اوایل بهمن ماه وقوع زورگیری های خشن در مناطق غرب و شمال غرب تهران افزایش یافت.

آمار سرقت ها به صورت روزانه در اداره پنجم پلیس آگاهی مورد رصد و تجزیه و تحلیل نهاده شد و معین شد دو جوان که 18 تا 20 ساله هستند سوار بر موتورسیکلت تندرو و با چاقو با مسدود کردن راه طعمه هایشان که بیشترشان نوجوان هستند اموال با ارزش شان را سرقت می نمایند.

با آنالیز پرونده های تشکیل شده فرضیه سابقه دار بودن متهمان قوت گرفت و با اطلاعات به دست آمده یکی از سارقان به نام کامبیز شناسایی شد.

ماموران با توجه به تصاویر کامبیز که توسط مال باخته ای به عنوان یکی از سارقان خشن معرفی شده بود تحقیقات برای دستگیری وی را شروع کردند.

با توجه به سرنخ ها خیلی زود مخفیگاه کامبیز در یکی از شهرستان های جنوب غربی استان تهران، شناسایی شد و اولین متهم پرونده به صورت نامحسوس زیر نظر نهاده شد و سرانجام در مراقبت های ویژه پلیسی معینات همدست وی به نام مجتبی 19 ساله و مخفیگاه وی نیز شناسایی شد.

با دستور قضایی چهاردهم بهمن هر دو سارق در عملیات های همزمان و جداگانه در محدوده جنوب غربی استان تهران دستگیر شدند. سارقان اعلام کردند، به خاطر نزدیکی به ولنتاین احتیاج به پول برای خرید کادو داشتیم و به فکر سرقت افتادیم، با یک موتورسیکلت به شهر تهران می آمدیم و پس از شناسایی سوژه ها در محلی خلوت در فرصتی مناسب با تهدید سلاح سرد، گوشی و اموال با ارزش مال باختگان را سرقت می کردیم. متهمان به 15 سرقت در محدوده شهر های تهران، اسلامشهر و پرند به ارزش ریالی اموال مسروقه بیش از یک میلیارد ریال اعتراف کردند.

بنا بر این گزارش، تا به امروز پنج قربانی دسیسه این زورگیران شناسایی و هر دو جوان با صدور قرار قانونی روانه زندان شده اند.

منبع: خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سرقت های 100 میلیونی برای خرید کادوی ولنتاین !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت های 100 میلیونی برای خرید کادوی ولنتاین !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید