دانشگاه آزاد مشهد ظرفیت تأمین کل هزینه های خود از محل عایدی های غیرشهریه ای را دارد

به گزارش کتاب یار مهربان، رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی با اشاره به اینکه عایدی های غیر شهریه ای با برنامه و مدیریت پای کار محقق می گردد، گفت: دانشگاه آزاد مشهد ظرفیت دارد هزینه های خود را از عایدی های غیرشهریه ای تأمین کند.

دانشگاه آزاد مشهد ظرفیت تأمین کل هزینه های خود از محل عایدی های غیرشهریه ای را دارد

به گزارش گروه دانشگاه کتاب یار مهربان، محسن مرادی، رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی درجلسه هماهنگی با حوزه های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد که درباره کسب عایدی های غیر شهریه ای در مرکز رفاهی فرهنگی برگزار گردید، اضافه نمود: دانشگاه آزاد مشهد این ظرفیت را دارد که حتی کل هزینه های خود را از محل عایدی های غیر شهریه ای تامین کند.

مرادی با بیان اینکه مدیران ارشد دانشگاه به شدت از فعالیت های پژوهشی غیر شهریه ای حمایت می نمایند، اضافه نمود: قوانین و مقررات دانشگاه در این خصوص نه تنها دست و پا گیر نیست بلکه مشوق و حمایتی است.

رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی با بیان اینکه باید نوع دوستی، احترام، وجدان کاری و فضیلت اجتماعی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، توضیح داد: عایدی های غیر شهریه ای با برنامه، اراده و مدیریت پای کار و قوی محقق می گردد.

وی با تأکید بر اینکه انتظار رشد و پیشرفت از واحد مشهد بسیار زیاد است، خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک واحد های دانشگاه براساس عملکرد و فعالیت ها به ویژه رویکرد حل مساله و رسالت اجتماعی شان ارزیابی می شوند؛ بنابراین باید دلسوزانه بدنبال ایفای نقش خود در این خصوص باشیم تا از نقطه فعلی خارج شویم.

در ادامه این جلسه که با حضور معاونت پژوهش و فناوری و برنامه ریزی و توسعه همراه بود، هر یک از دست اندرکاران حوزه پژوهش دانشگاه آزاد مشهد به ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و طرح های توسعه ای و تحولی خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشگاه آزاد مشهد ظرفیت تأمین کل هزینه های خود از محل عایدی های غیرشهریه ای را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد مشهد ظرفیت تأمین کل هزینه های خود از محل عایدی های غیرشهریه ای را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید