خلاقیت سامسونگ برای مخفی کردن حفره نمایشگر Galaxy S10

به گزارش کتاب یار مهربان، سامسونگ برای مخفی کردن حفره روی نمایشگر Galaxy S10 خلاقیتی جالب را پیاده سازی نموده است.

خلاقیت سامسونگ برای مخفی کردن حفره نمایشگر Galaxy S10

به گزارش خبرنگار ، بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند خواستار یک گوشی با حفره به جای ناچ گسترده روی نمایشگر آن هستند و با طراحی یک والپیپر هوشمندانه این حفره می تواند مخفی یا استتار گردد. با در نظر دریافت این مسئله، سامسونگ به تازگی اعلام نموده است که میخواهد حفره روی صفحه نمایش Galaxy S10 را با والپیپرهایی بر اساس شخصیت های استودیوهای دیزنی و پیکسار مخفی کند تا کاربران از نگاه کردن به آن ها لذت ببرند. سامسونگ میخواهد از شخصیت های انیمیشن های The Incredibles، Frozen و Zootopia برای این کار استفاده کند. البته، این والپیپرها برای دو گوشی Galaxy S10 و Galaxy S10e طراحی شده اند چرا که Galaxy S10 Plus دارای یک حفره به اندازه کپسول است. این تصاویر زمینه برای همه کاربران سامسونگ رایگان است.

سامسونگ همچنین اعلام نموده است که تصاویر پس زمینه خلاقانه ای به غیر از شخصیت های دیزنی ارائه نموده است که کاربران برای استفاده از آن ها می توانند به گلکسی استور مراجعه نمایند و حفره نمایشگر Galaxy S10 خود را بپوشانند. سامسونگ امیدوار است که در همکاری با شرکت های دیگری به جز دیزنی و پیکسار بتواند گزینه های دیگری هم در اختیار کاربران گوشی های هوشمند خود قرار دهد. نمایشگر Infinity-O به سامسونگ اجازه می دهند تا این شرکت تجربه ارائه گوشی های بدون ناچ را به درستی به کاربران ارائه دهد.

گوگل هوآوی P30 Pro و Mate X را از وبسایت اندروید حذف کرد

استودیوی دیزنی همواره رابطه خوبی با شرکت اپل داشته چرا که استیو جابز به مدت سال ها یکی از سهامداران عمده این شرکت بوده است اما خبر همکاری این شرکت انیمیشن سازی با سامسونگ در فراوری ایموجی های واقعیت افزوده و اضافه کردن آن ها به گوشی های Galaxy S9 و +Galaxy S9 باعث حیرت زدگی همگان شد. با همکاری جدیدی هم که به تازگی اعلام شده، به نظر می رسد دیزنی و سامسونگ روابط بهتری از قبل دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خلاقیت سامسونگ برای مخفی کردن حفره نمایشگر Galaxy S10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاقیت سامسونگ برای مخفی کردن حفره نمایشگر Galaxy S10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید