خسارت 4 میلیاردی سیل به تاسیسات شبکه برق استان همدان

به گزارش کتاب یار مهربان، مدیرعامل شرکت نیروی برق استان همدان از خسارت 4 میلیاردی بارش های اخیر به تاسیسات شبکه برق استان همدان اطلاع داد.

خسارت 4 میلیاردی سیل به تاسیسات شبکه برق استان همدان

به گزارش کتاب یار مهربان، محمدمهدی شهیدی در نشست با فرماندار اسدآباد میانگین خاموشی در استان همدان را 1.5 دقیقه اظهار داشت و گفت: این میزان میانگین در اسدآباد کمتر از یک دقیقه و کمتر از میانگین استان بوده که در بحث کاهش خاموشی ها این شهرستان در سطح استان همدان از شاخص خوب و مطلوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه اسدآباد فیدر بحرانی برق ندارد، توضیح داد: ملایر با بیشترین فیدر بحرانی دارای 14خط و فیدر بحرانی برق است که در این رابطه این شهرستان بدترین وضعیت و شرایط را در استان دارد.

شهیدی اضافه نمود: در سال گذشته 35 میلیارد تومان برای بخش برق روستایی در سطح استان کار انجام گرفته و هزینه شده است.

فرماندار اسدآباد هم گفت:بارش های سیل آسای هفته گذشته افزون بر 2 میلیارد و 100 میلیون تومان به تاسیسات شبکه برق این شهرستان خسارت وارد کرد که از این میزان خسارت 100 میلیون تومان مربوط به تاسیسات شبکه برق سطح شهرستان و 2 میلیارد تومان مربوط به دکل برق واقع شده در شهراب بوده است.

کریم حمیدوند خاطر نشان کرد: این دکل برق یکی از دکل های مهم برق کشور و مربوط به حوزه برق باختر محسوب می گردد که باید برق باختر اراک نسبت به تعمیر دکل اقدام کند.

وی در ادامه یادآور شد: توسعه زیرساخت برق و تقویت زیرساخت برق شهرک صنعتی شهرستان از اولویت ها در سال 98 بوده که با ابلاغ بودجه نسبت به این امر توجه ویژه خواهیم و امیدواریم سال جاری این مصوبات هر چه زودتر اجرایی شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خسارت 4 میلیاردی سیل به تاسیسات شبکه برق استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت 4 میلیاردی سیل به تاسیسات شبکه برق استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید