خبرنگاران کامیارانی های 16 میلیارد ریال زکات پرداخت کردند

به گزارش کتاب یار مهربان، سنندج - خبرنگاران - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کامیاران گفت: مردم این شهرستان در سال جاری 16 میلیارد ریال ذکات پرداخت کردند.

خبرنگاران کامیارانی های 16 میلیارد ریال زکات پرداخت کردند

علیرضا خوشبخت روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته احسان و نیکو کاری گفت: این میزان زکات جمع آوری شده شامل زکات فطریه، مال التجاره، کفاره و زکات غلات است و صرف پروژه های عمرانی عام المنفعه می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون در این شهرستان چهار هزار و 600 خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که 2 هزار و 300 مورد آن زن سرپرست خانوارنداضافه کرد: علاوه بر آن 415 نفر یتیم و کودک نیازمندتحت پوشش نیز تحت حمایت های این کمیته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کامیاران اضافه کرد: در سال جاری این کمیته از محل کمک های مردمی و هزینه ساخت، خرید و تعمیر مسکن درشهر و روستا را برای 60 خانواده پرداخت کرده است.

خوشبخت یادآور شد: همچنین این نهاد در سال جاری 95 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال را به مددجویان این شهرستان پرداخت کرده و علاو بر آن 27 مددجوی تحت پوشش را قالب طرح کار فرمایی بکارگیری کرده است.

وی همچنین خواستار حمایت اصحاب رسانه برای تبلیغ برگزاری الکترونیک جشن نیکوکاری شد و اضافه کرد: روش های مشارکت درجشن نیکوکاری در این شهرستان سال جاری به منظور پیشگیری از ابتلا بیماری کرونا تنها به صورت واریز به به حساب 0111262103001 نزد بانک ملی امکان پذیر است.

شهرستان کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب شهر سنندج مرکز کردستان واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کامیارانی های 16 میلیارد ریال زکات پرداخت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کامیارانی های 16 میلیارد ریال زکات پرداخت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید