خبرنگاران بهارانه ای با 1.5 میلیارد ریال فروش کتاب در استان سمنان

به گزارش کتاب یار مهربان، سمنان- خبرنگاران- سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: فروش کتاب در قالب طرح بهارانه کتاب 99 بیش از یک میلیارد و 572 میلیون ریال بود.

خبرنگاران بهارانه ای با 1.5 میلیارد ریال فروش کتاب در استان سمنان

شمسی ضحی دوست محمدیان روز شنبه به رسانه ها اعلام نمود: طرح بهارانه کتاب 99 با مشارکت 9 کتابفروشی استان سمنان و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و ایجاد شرایط مناسب برای دسترسی مردم به کتاب اجرا شد.

وی با بیان اینکه این طرح سال جاری با شعار بهار کتاب همزمان با بهار دل ها از بیستم اردیبهشت مصادف با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) و همزمان با سراسر کشور اجرا شد گفت: 9 کتابفروشی در استان سمنان در این طرح همکاری و مشارکت داشتند.

دوست محمدیان اضافه کرد: در قالب این طرح یکهزار و 681 نفر از شهروندان استان سمنان چهار هزار و 185 جلد کتاب از کتابفروشی های طرف قرارداد این طرح در استان خریدند.

وی گفت: در این طرح برای علاقه مندان زمینه خرید کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب های دانشگاهی از کتاب فروشی های عضو طرح با 20 درصد تخفیف فراهم شد و سقف مجاز خرید برای هر خریدار نیز یک میلیون و 500 هزار ریال بود.

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اعلام کرد: 9 کتابفروشی استان سمنان شامل 6 کتابفروشی پاتوق کتاب، خانه کتاب بامداد، خلاق، سوشیانس، شهر کتاب و اشراق در سمنان، 2 کتابفروشی سرزمین کتاب و کتابکده در شاهرود و یک کتابفروشی شهرکتاب در دامغان در طرح بهارانه کتاب مشارکت داشتند.

در بهارانه کتاب 99 به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه از سوی کتابفروشی ها در سامانه پوشش داده شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بهارانه ای با 1.5 میلیارد ریال فروش کتاب در استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهارانه ای با 1.5 میلیارد ریال فروش کتاب در استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید