خبرنگاران استقرار آزمایشگاه ویژه تست کرونا در فرودگاه مشهد

به گزارش کتاب یار مهربان، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: آزمایشگاه ویژه تست پی. سی. آر کرونا و گروه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، به منظور دریافت تست از مسافران پروازهای خارجی، در فرودگاه مشهد مستقر شده است.

خبرنگاران استقرار آزمایشگاه ویژه تست کرونا در فرودگاه مشهد

محمود امانی بنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار کتاب یار مهربان گفت: هم اینک پروازهای خارجی فرودگاه مشهد در سه راستا ترکیه، قطر و عراق انجام می گردد که با توجه به شیوع ویروس کرونا از مسافران ورودی پروازهای خارجی تست گرفته می گردد.

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی با تاکید بر استفاده از ماسک توسط مسافران و کارکنان در ترمینال ها، اظهار داشت: نظارت بر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی نیز تشدید شده است.

امانی بنی اضافه کرد: ناظران سلامت با توجه به قرمز شدن شهر مشهد و شروع موج چهارم کرونا بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن های فرودگاه نظارت جدی دارند.

وی گفت: استمرار گندزدایی و ضدعفونی کردن ترمینال ها و خودروهای سرویس دهنده شرکت های هندلینگ نیز با نظارت بیشتر و فوق العاده پیگیری می گردد.

قبل از شیوع کرونا روزانه 40 هزار مسافر به وسیله فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد جابه جا می شدند و این فرودگاه 540 هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور بود که به طور میانگین روزانه 180 پرواز و در زمان اوج مسافرت ها تا 250 پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استقرار آزمایشگاه ویژه تست کرونا در فرودگاه مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استقرار آزمایشگاه ویژه تست کرونا در فرودگاه مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید