جدول گروه های 8 گانه جام جهانی در سرانجام دور اول

به گزارش کتاب یار مهربان، خبرنگاران: دور نخست مرحله گروهی رقابت های جام جهانی 2022 قطر شب گذشته در استادیوم لوسیل به سرانجام رسید. در اینجا نگاهی داریم به گروه های 8 گانه جام جهانی در سرانجام دور گروهی و زمانی که همه تیم ها بازی نخست شان را انجام داده اند.

جدول گروه های 8 گانه جام جهانی در سرانجام دور اول

گروه A: میزبان در تنگنا

در گروه A رقابت های جام جهانی قطر بازی ها را با شکست آغاز کرد و احتمالا باید با میزبان رقابت ها در همین مرحله خداحافظی کنیم. چون آنها آسان ترین بازی گروه شان را از دست دادند و قطعا در برابر سنگال و هلند شرایطی سخت تر از اکوادور را تجربه می نمایند. سه تیم دیگر این گروه همچنان بخت صعود از این گروه آسان هستند.

گروه B: ایران روی لبه تیغ

تیم ملی کشورمان یکی از ضعیف ترین نمایش های تاریخ جام های جهانی اش در قطر را تجربه کرد. آنها با نتیجه سنگین 6-2 که ضعیف ترین نتیجه یک تیم آسیایی در این دوره از رقابت هاست جام را آغاز کردند. همه چیز برای ایران به بازی امروز با ولز بستگی دارد. از دست دادن امتیاز به معنی خداحافظی از جام است و یک بازی معقول و با پیروزی می تواند ما را همچنان تبدیل به شانس صعود کند. انگلیس مطابق پیش بینی ها شانس اول صعود از این گروه است.

گروه C: عربستان شگفتی ساز

اولین شگفتی جام در دور گروهی مرحله نخست جام جهانی در بازی عربستان و آرژانتین رقم خورد. حالا عربستانی ها با روحیه مضاعف از این پیروزی در پی دومین صعود خود از مرحله گروهی جام های جهانی هستند. نمایش خوب عربستان معادلات این گروه را پیچیده نموده و حالا نمی توان پیش بینی کرد چه تیمی از این گروه صعود می نماید.

گروه D: قهرمان آماده است

فرانسه اگرچه چند بازیکنش را به خاطر مصدومیت از دست داده اما با نمایش روز نخستش نشان داد که شانس اول صعود از این گروه و بعلاوه یکی از مدعیان راستین قهرمانی است.

گروه E: بازگشت مجدد اسپانیا

اسپانیایی ها هم بعد از چند سال افول سال جاری با نسلی جوان و یک مربی جاه طلب آماده فتح جام هستند. آنها با 7 گلی که در بازی نخست به تور دروازه کاستاریکا دوختند این ادعا را ثابت کردند.

گروه G: برزیل هم مدعی است

تیم ملی برزیل هم بعد از چند سال دوری از شرایط آرمانی در این دوره از رقابت های جام جهانی آماده است تا جام را با خود به کشورش ببرد. آنها در اولین بازی دور گروهی نمایشی قابل قبول داشتند و خودشان را در صف مدعیان جای دادند.

گروه G: شماره 7 تمام نشدنی

شرایط در این گروه هم نباید چندان پیچیده باشد. جدول انتها دور اول رقابت ها هم این ادعا را ثابت می نماید. رونالدو در آخرین نمایشش در جام جهانی و احتمالا آخرین حضور ملی اش می خواهد به جام قهرمانی برسد. برای این کار آنها کار سختی برای صعود از گروه شان ندارند.

گروه F: میانه رو به بالا

آخرین گروه جام جهانی هم نایب قهرمان جام قبل را در دل خود جای داده. در کنارش بلژیک که یکی از برترین تیم های یک دهه اخیر بوده را می بینیم و البته کانادا که مهمان مجذوب کننده و کمتر شناخته شده جام است. از مراکش هم که همواره نمایشی خیرنماینده در جام جهانی داشته نباید غافل شد.

اخبار جام جهانی، برنامه بازی ها و شرایط جدول رقابت ها را می توانید در صفحه ویژه جام جهانی کتاب یار مهربان ببنید.

منبع: فرارو

به "جدول گروه های 8 گانه جام جهانی در سرانجام دور اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول گروه های 8 گانه جام جهانی در سرانجام دور اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید