تور آموزشی ژئوتوریسم در منطقه ورگه سران سرعین برگزار گردید

به گزارش کتاب یار مهربان، رئیس مرکز آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تور آموزشی ژئوتوریسم در تنگه ورگه سران واقع در شهرستان سرعین اردبیل با حضور کارآموزان دوره طبیعت گردی موسسه تدبیرگستران برگزار گردید.

تور آموزشی ژئوتوریسم در منطقه ورگه سران سرعین برگزار گردید

به گزارش کتاب یار مهربان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، سید صادق حسینی با اعلام این خبر اضافه نمود: این تور علمی-آموزشی با حضور 20 نفز از کارآموزان عصر دیروز به اتمام رسید.

او اضافه نمود: در این تور که با مربیگری کارشناسان گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل برگزار گردید، مباحثی پیرامون ژیوتوریسم و اهمیت آن در جذب گردشگران مطرح شد.

مسوول مرکز آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل توضیح داد: قابلیت های ژیوتوریسم استان اردبیل در حد بسیار خوبی است و ما باید از این ظرفیت برای جذب گردشگران علمی و طبیعت گردی بهره لازم را ببریم.

حسینی افزود: مباحث آموزشی برای کارآموزان دوره های تورلیدری از اهمیت ویژه ای برخوردار است که تمامی سعی ما در مرکز آموزش اداره کل تقویت دوره های آموزشی به وسیله کیفی سازی این دوره ها است.

منبع: میراث آریا

به "تور آموزشی ژئوتوریسم در منطقه ورگه سران سرعین برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آموزشی ژئوتوریسم در منطقه ورگه سران سرعین برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید