تقابل سپاهان و گنبد سختی های روحی برایم داشت

به گزارش کتاب یار مهربان، خبرنگاران/اصفهان بازیکن تیم والیبال سپاهان گفت: تقابل سپاهان و گنبد، با سختی های روحی آن برای من، اما انگیزه های خاصی نیز به همراه داشت.

تقابل سپاهان و گنبد سختی های روحی برایم داشت

متین تکاور، عصر امروز (چهارشنبه، 22دی ماه) پس از درخشش و برد تیم اش در برابر تیم شهرداری ورامین در گفت وگو با کتاب یار مهربان، اظهار کرد: امروز بازی سختی داشتیم. بعد از چند باخت پشت سر هم فشار زیادی روی تیم بود که با دو برد اخیر، به آرامش رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه تمام بازیکنان برای رسیدن به پیروزی همدل شده بودند، اضافه نمود: نیم فصل دوم آغاز شده و بازی ها سختی های بیشتری دارد. امیدواریم با کوشش و هماهنگی بیشتر به نتیجه دلخواه مان برسیم و با روحیه عالی پا به پلی آف بگذاریم.

بازیکن گنبدی سپاهان با اشاره به بازی هفته قبل در برابر شهرداری گنبد، توضیح داد: سال های زیادی در گنبد بازی نموده ام و تقریبا خانه خودمان است. تقابل سپاهان و گنبد سختی های روحی برایم داشت، اما انگیزه های خاصی نیز به همراه داشت.

وی ادامه داد: اظهارنظر درباره رای کمیته انضباطی در حیطه اختیارات من نیست، اما به نظر من میرزاجانپور بازیکن بزرگ و ارزشمندی است که می توانستند بهتر با او برخورد نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تقابل سپاهان و گنبد سختی های روحی برایم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل سپاهان و گنبد سختی های روحی برایم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید