ترس بازیکن پرویی تراکتورسازی از ابتلا به ویروس کرونا در ایران

به گزارش کتاب یار مهربان، به گزارش خبرنگار مهر، ویلیان میمبلا بازیکن پرویی تیم فوتبال تراکتور در حال حاضر در تبریز به سر می برد اما به خاطر دور بودن از خانواده و مشکوک بودن تست کرونای چند بازیکن این تیم، شرایط روحی خوبی ندارد.

ترس بازیکن پرویی تراکتورسازی از ابتلا به ویروس کرونا در ایران

میمبلا در این ارتباط گفت: ما تا به امروز دو تست کرونا را پشت سر گذاشته ایم. منتظر نتایج هستیم تا ببینیم چه می گردد. این ویروس خطرناک است. من اینجا تنها هستم و ممکن است به آن مبتلا شوم.

بازیکن پرویی تراکتور ادامه داد: نگرانی و ترس از ابتلا به کرونا همواره وجود دارد. باید از خودمان مراقبت کنیم تا این ویروس نتواند ما را تحت تاثیر قرار بدهد.

میمبلا درباره شرایط زندگی اش در ایران تاکید نمود: دور بودن از خانواده بسیار سخت است. خوشبختانه دارد اتفاقاتی می افتد و اگر پرواز به سمت لیما (پایتخت پرو) برقرار گردد می توانم خانواده ام را ببینم. با خانواده ام در ارتباط هستم و خدا را شکر می کنم که آنها خوب هستند. این موضوع مرا آرام می نماید.

این بازیکن که با سایت depor پرو مصاحبه نموده است، در خاتمه در مورد شرایط کشور پرو هم گفت: من هر روز خبرها را دنبال می کنم و می بینم که مردم به حضور در خیابان ها بدون رعایت مسائل ایمنی و بدون مجوز ادامه می دهند. متوجه نمی شوم چرا مردم اقدامات دولت را نادیده می گیرند. پیغام من این است که در خانه بمانید وگرنه تعداد افراد آلوده به ویروس بیشتر می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ترس بازیکن پرویی تراکتورسازی از ابتلا به ویروس کرونا در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترس بازیکن پرویی تراکتورسازی از ابتلا به ویروس کرونا در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید