بازیکنان استقلال و پرسپولیس مراقب باشند اخلاق را نبازند

به گزارش کتاب یار مهربان، عباس محمدرضایی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد دربی نودم که سی ویکم شهریورماه برگزار خواهد شد، گفت: شرایط دو تیم یکسان است، هر دو مربی ها به تازگی به استقلال و پرسپولیس آمده و بازیکنان جوانی هم به این دو تیم پیوسته اند.

بازیکنان استقلال و پرسپولیس مراقب باشند اخلاق را نبازند

وی تأکید کرد: بعضی بازیکنان استقلال، جوان هستند و شاید این اولین بار است که دربی را تجربه می نمایند. به طور حتم آنها تعداد 100 هزار تماشاگر را هم در استادیوم ندیده اند و این می تواند در روند فنی آنها تأثیرگذار باشد البته استقلال بازیکنان باتجربه هم دارد که بارها دربی را لمس نموده و می دانند که شرایط این دیدار چگونه است بنابراین آنها نمی توانند یاری مؤثری به بازیکنان جوان داشته باشند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه نتیجه ای در این دیدار رقم خواهد خورد؟ گفت: امیدوارم قبل از اینکه به دنبال نتیجه باشیم، اخلاق را نبازیم. با توجه به حساسیتی که این دیدار دارد، بازیکنان کمی از شرایط معمول خارج می شوند که این می تواند بر روی عملکرد دو تیم تأثیرگذار باشد البته عملکرد مدیران دو باشگاه هم بی تأثیر در نتیجه نیست. امیدوارم تا آغاز دربی، پیشکسوتان هم به تمرین آمده، با بازیکنان صحبت نموده و تجربیات خود را از دربی در اختیار بازیکنان جوان قرار دهند.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال اعلام نمود: در دربی باتجربه ها، تأثیر فراوانی در دو نتیجه دارند، آنها هم می توانند بازی را به جنجال بکشند و هم می توانند آرامش را به هم تیمی های خود منتقل نمایند؛ بنابراین نقش آنها در این بازی بسیار پررنگ است و می توانند وظایف خود را به خوبی در زمین انجام دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازیکنان استقلال و پرسپولیس مراقب باشند اخلاق را نبازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان استقلال و پرسپولیس مراقب باشند اخلاق را نبازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید