بازار اجاره خانه های اشتراکی داغ شد

به گزارش کتاب یار مهربان، آنالیز ها از فایل های عرضه شده در پلتفرم های خرید و فروش مسکن نشان می دهد که برای رهن کامل یک خانه در محله شوش، دست کم باید 250 الی 300 میلیون تومان نقدینگی داشت.

بازار اجاره خانه های اشتراکی داغ شد

به گزارش اکو ایران، یک کارشناس امور ملکی در محله شوش با اشاره به روند صعودی اجاره خانه در این محله به اکوایران می گوید: با افزایش رهن و اجاره بها، بعضی از مستاجران در محله هایی همانند منیریه به علت عدم توانایی تمدید قرارداد و کمبود بودجه به محله های دیگر مانند محله امیریه، گمرک و شوش روی می آورند.

به گفته وی، سال گذشته یک واحد با 43 مترمربع با 200 میلیون تومان به صورت رهن کامل، اجاره داده می شد؛ اما در امسال این رقم به 300 میلیون تومان رسیده است.

در بین آگهی های اجاره واحدی با عنوان (خانه دربستی) و 70 مترمربع زیربنا جلب توجه کرد؛ واحدی ویلایی با سن ساختی قبل از 1370 و 4 اتاقه، دارای یک سرویس بهداشتی و یک آشپزخانه که هم اکنون در این واحد، دو خانوار زندگی می نمایند با 500 میلیون تومان رهن کامل عرضه شده است.

در محله شوش، رهن واحدی با 80 مترمربع مساحت و 3 سال عمر بنا، 300 میلیون تومان و اجاره آن 5 میلیون و 500 هزار تومان است؛ برای رهن واحدی دیگر با 90 مترمربع 550 میلیون تومان و برای اجاره آن یک میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

بعلاوه رهن واحدی با متراژ 75 مترمربع، 400 میلیون تومان و اجاره ماهانه آن یک میلیون و 500 هزار تومان است.

منبع: فرارو

به "بازار اجاره خانه های اشتراکی داغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار اجاره خانه های اشتراکی داغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید