اهدای جایزه همراه اول به خاتمه نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

به گزارش کتاب یار مهربان، قائم مقام مدیرعامل همراه اول همکاری سه نهاد دولت، صنعت و دانشگاه را هسته اصلی نوآوری دانست.

اهدای جایزه همراه اول به خاتمه نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

به گزارش انتخاب به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم دومین جایزه همراه اول به انتها نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات عصر امروز پنجشنبه 6 بهمن 1401 با حضور حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل همراه اول و جمعی از اساتید و پژوهشگران برجسته حوزه مهندسی کامپیوتر کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید.

بهروزی در این مراسم به همکاری صنعت و دانشگاه به عنوان پیشران زیست بوم نوآوری پرداخت و همکاری سه نهاد دولت، صنعت و دانشگاه را هسته اصلی نوآوری و شکل گیری فناوری های مختلف دانست.

قائم مقام همراه اول در ادامه به معرفی فرصت های همکاری صنعت و دانشگاه پرداخت و به نمونه های پیروز جهانی و مدل های هم آفرینی صنعت و دانشگاه اشاره نمود.

وی اقدامات نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در همکاری با دانشگاه ها را از قبیل طرح حمایت از انتها نامه ها، کارآموزی، حمایت از رویدادهای علمی و پژوهشی، نوآوری باز و حمایت از نخبگان برشمارد.

لازم به ذکر است در ادامه این رویداد و همزمان با اختتامیه بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی انجمن کامپیوتر، گزارشی از دومین جایزه انتها نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات ارائه شد.

کمیته علمی و داوری رویداد جایزه انتها نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات که به همت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و با همکاری دبیرخانه این کنفرانس برگزار گردید، بعد از آنالیز رساله های دکتری، سه رساله را به عنوان رساله های برتر این دوره انتخاب کرد.

منبع: انتخاب

به "اهدای جایزه همراه اول به خاتمه نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای جایزه همراه اول به خاتمه نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید