استقبال قابل توجه تهرانی ها از کنسرت علیرضا قربانی ، تمدید کنسرت های علیرضا قربانی، محسن یگانه و رضا بهرام ،

به گزارش کتاب یار مهربان، در موج تازه برگزاری کنسرت ها، هنرمندان موسیقی تصمیم گرفته اند با توجه به استقبال مخاطبانشان، کنسرت های خود را در تهران و شهرستان ها تمدید نمایند.

استقبال قابل توجه تهرانی ها از کنسرت علیرضا قربانی ، تمدید کنسرت های علیرضا قربانی، محسن یگانه و رضا بهرام ،

به گزارش کتاب یار مهربان، علیرضا قربانی، حجت اشرف زاده، محسن یگانه، رضا بهرام و ارکستر ملی ایران کنسرت های خود را برای روزهای آینده تمدید نموده اند.

به همین دلیل کنسرت های علیرضا قربانی که قرار بود از سه شنبه (23 خرداد) به مدت هشت روز تا آدینه دوم تیر در کاخ سعدآباد برگزار گردد، به زودی تمدید خواهد شد و اطلاعات آن در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

بعلاوه کنسرت محسن یگانه که قرار بود شنبه 20 خرداد در دو سانس 19:50 و 22:50 در هتل اسپیناس پالاس برگزار گردد، برای دو روز دیگر، آدینه 26 و شنبه 27 خرداد در دو سانس 19:50، 22:50 تمدید شد.

رضا بهرام هم که قرار بود یکشنبه 21 خرداد در دو سانس 19:40 و 22:40 در سالن وزارت کشور به روی صحنه برود، کنسرت خود را برای امشب 22 خرداد هم در همین دو سانس تمدید نموده است. او بعلاوه کنسرت خود در کرمان را که قرار بود 25 خرداد در تالار فرهنگ و هنر این شهر در دو سانس 19:15 و 22:15 برگزار کند، یک روز دیگر هم برای آدینه 26 خرداد این کنسرت را تمدید کرد.

حجت اشرف زاده هم پس از کنسرت تبریز در سالن پتروشیمی این شهر برای چهارشنبه (24 خرداد ماه)، روز بعد 25 خرداد در دو سانس 18 و 21:30 در تالار وحدت ارشاد ارومیه به روی صحنه می رود.

کنسرت ارکستر ملی هم بجز یکم تیر برای یک روز دیگر، دوم تیر ساعت 21:30 برگزار می گردد.

بعلاوه اپرت موسی و شبان از پرواز همای در تبریز بجز 26 خرداد در دو سانس 18 و 21:30، شنبه 27 خرداد نیز ساعت 21:30 برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "استقبال قابل توجه تهرانی ها از کنسرت علیرضا قربانی ، تمدید کنسرت های علیرضا قربانی، محسن یگانه و رضا بهرام ،" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال قابل توجه تهرانی ها از کنسرت علیرضا قربانی ، تمدید کنسرت های علیرضا قربانی، محسن یگانه و رضا بهرام ،"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید