آخرین اخبار از عرضه اولیه های جدید بورسی ، عرضه اولیه بعدی کدام نماد است؟

به گزارش کتاب یار مهربان، چهارشنبه اخیر، در جریان عرضه اولیه سهم وپویا حداکثر به هر کد (نفر)، تعداد 229 سهم در سقف قیمت 4100 ریال تعلق گرفت که ارزش تقریبی آن حدود 94500 تومان شد.

آخرین اخبار از عرضه اولیه های جدید بورسی ، عرضه اولیه بعدی کدام نماد است؟

پس از این عرضه اولیه، نوبت عرضه اولیه کدام نمادها خواهد شد؟

طبق آخرین اخبار مربوط به عرضه اولیه، قرار است شستا 15 درصد از سهام بزرگترین هلدینگ سیمان و ساختمانی کشور را در بورس عرضه کند. با این حال هنوز زمان دقیق این عرضه اولیه اعلام نشده است.

خبر دیگر مربوط به عرضه اولیه شرکت های زیرمجموعه همراه اول در بورس است. مدیر عامل همراه اول از ورود شرکت های زیرمجموعه همراه اول به بورس در سال جاری خبر داده است اما زمان دقیق این عرضه اولیه هم اعلام نشده است.

علاوه بر این، افسانه اروجی، معاون بازار فرابورس، پیش از عرضه اولیه وپویا خبر داده بود که دو عرضه اولیه در دستور کار فرابورس واقع شده است که یکی از این عرضه اولیه ها به روش ثبت سفارش و دیگری به روش گشایش نماد است.

وی به ایسنا توضیح داده بود: در واقع عرضه اولیه به روش ثبت سفارش برای سرمایه گذاری پویا و عرضه اولیه به روش گشایش نماد برای بیمه خاورمیانه است که در حال پیگیری امور مربوط به آن برای انتقال از بازار پایه به بازار اول هستیم.

احتمالا در روزهای آینده باید منتظر عرضه اولیه به روش گشایش نماد برای بیمه خاورمیانه بود.

همچنین عرضه اولیه دیگری که احتمالا در آینده نزدیک انجام شود، مربوط به لیزینگ پارسیان است.

اخیرا مدیرعامل لیزینگ پارسیان از عرضه اولیه سهام این شرکت با نماد ولپارس، در بورس تهران تا انتها تیر ماه خبر داده و گفته بود: فرایند عرضه لیزینگ پارسیان در بورس تهران به مراحل انتهای رسیده است و در مرحله قیمت گذاری واقع شده است.

با این حال، مجید نوروزی، معاون ناشران و اعضای شرکت بورس اوراق بهادار تهران هم به شرکت هایی که پذیرش شده و در انتظار درج نماد هستند، اشاره کرده و گفته است: صنعت غذایی کوروش، شرکت های لیزینگ پارسیان، لیزینگ کارآفرین، تولید نیروی برق آبادان، سرمایه گذاری سیمان تامین، بهساز کاشانه تهران و سپید ماکیان از جمله شرکت هایی هستند که در جلسه هیات پذیرش با ورود آنها به بورس موافقت شده و با احراز شرایط تعیین شده در آینده نزدیک نمادآنها درج خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز

به "آخرین اخبار از عرضه اولیه های جدید بورسی ، عرضه اولیه بعدی کدام نماد است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار از عرضه اولیه های جدید بورسی ، عرضه اولیه بعدی کدام نماد است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید