فوتبال دنیا، توخل: نیمه دوم به مراتب بهتر بودیم و واکنش لازم به گل دوم ناپولی را نشان دادیم

به گزارش کتاب یار مهربان، فوتبال جهان- توماس توخل، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن از عملکرد نیمه اول تیمش انتقاد و در عین حال تأکید کرد که 45 دقیقه دوم تیمش بهتر کار کرد.

فوتبال دنیا، توخل: نیمه دوم به مراتب بهتر بودیم و واکنش لازم به گل دوم ناپولی را نشان دادیم

به گزارش کتاب یار مهربان، توماس توخل، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به لطف گل دقیقه 3+90 آنخل دی ماریا به تساوی 2 - 2 مقابل ناپولی دست یافت، پس از این بازی گفت: ما بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و 15 دقیقه ابتدایی قدرتمند ظاهر شدیم، اما نمی دانم چه شد که فرم و شکل خودمان را از دست دادیم. ما در 30 دقیقه از نیمه اول به صورت گروهی بازی نکردیم.

وی اضافه نمود: در واقع کار را برای خودمان خیلی پیچیده کردیم و توپ را به سادگی از دست دادیم. بازیکنان ناپولی هم چند سالی می گردد که کنار هم بازی می نمایند و رویکرد خیلی تاکتیکی دارند. آنها تیم خیلی باکیفیتی هستند و بازی مقابل آنها سخت است. در نیمه دوم تغییراتی در تیم ایجاد کردیم و بازی ساده تر و البته سریعتری را از خود ارائه دادیم. به نظرم نیمه دوم به مراتب بهتر بودیم و با پرس بالای حریف، توپ را صاحب شدیم.

توخل در انتها گفت: با شایستگی نتیجه را به تساوی یک بر یک کشاندیم، اما گلی که چند دقیقه بعد مرتنس زد، کار ما را سخت کرد. در چنین شرایطی هم نشان دادن واکنش مقابل ناپولی که تیم بسیار باکیفیتی است، سخت است، اما ما واکنش لازم را در نهایت نشان دادیم و کار را به تساوی کشاندیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، توخل: نیمه دوم به مراتب بهتر بودیم و واکنش لازم به گل دوم ناپولی را نشان دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، توخل: نیمه دوم به مراتب بهتر بودیم و واکنش لازم به گل دوم ناپولی را نشان دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید