طارمی: برای قهرمانی، ویتنام و استرالیا نباید برای ما فرقی کند

به گزارش کتاب یار مهربان، برای قهرمانی باید همه تیم ها را ببریم و همه تیم ها را جزو رقبای اصلی خودمان بدانیم اما یکسری تیم ها مثل ژاپن و استرالیا می توانند رقبای اصلی ما برای قهرمانی باشند.

طارمی: برای قهرمانی، ویتنام و استرالیا نباید برای ما فرقی کند

به گزارش کتاب یار مهربان ،مهدی طارمی درباره جام ملتهای آسیا و هدف تیم ملی که قهرمانی است می گوید:وقتی می خواهیم قهرمان آسیا شویم برایمان فرقی نمی کند با استرالیا بازی داشته باشیم یا یمن و ویتنام. باید پله پله همه بازیها را مطابق با برنامه ای که کادر فنی برایمان ترسیم نموده ببریم و بتوانیم قهرمان آسیا شویم. به نظر من همه تیم ها در این مسابقات مهم هستند.

او در پاسخ به این سوال که مهمترین رقیب ایران در جام ملت ها کدام تیم است می گوید: همانطور که گفتم برای قهرمانی باید همه تیم ها را ببریم و همه تیم ها را جزو رقبای اصلی خودمان بدانیم اما یکسری تیم ها مثل ژاپن و استرالیا می توانند رقبای اصلی ما برای قهرمانی باشند.همه ما مصمم هستیم برای کسب عنوان در این مسابقات تا پس از 40 سال بتوانیم قهرمانی را به دست آوریم.

مهاجم تیم ملی با اشاره به میزبانی امارات در این رقابت ها می گوید:ایرانی های زیادی در امارات حضور دارند.باید از یار دوازدهم به خوبی استفاده کنیم و به نفعمان باشد. درجام جهانی هدفمان صعود از مرحله گروهی و تاریخ سازی بود و البته بدشانسی آوردیم و به این هدف نرسیدیم. احساس من این است که در جام ملتها اتفاقات خوب برای تیم ملی می تواند رخ بدهد و می توانیم عنوان شایسته ای بدست بیاوریم. این احساس خوب در من وجود دارد و قطعا در بقیه اعضای تیم هم وجود دارد.

3-220

.

منبع: ایران ورزشی

به "طارمی: برای قهرمانی، ویتنام و استرالیا نباید برای ما فرقی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی: برای قهرمانی، ویتنام و استرالیا نباید برای ما فرقی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید