سدی به نام ضامن در برابر تسهیلات مبتنی بر ایده در اردبیل

به گزارش کتاب یار مهربان، محسن دیندار ظهر دوشنبه در نخستین همایش وقف در علم و فناوری در اردبیل اضافه نمود: اکثر ایده پردازان جوان به هنگام دریافت تسهیلات، با سدی به نام ضامن روبرو می شوند که عدم توانایی برای ارائه ضمانت های لازم برای بهره مندی از این قبیل مزایا باعث دلسردی و شکست در پیگیری طرح های کارآفرینی می گردد.

سدی به نام ضامن در برابر تسهیلات مبتنی بر ایده در اردبیل

وی به همین دلیل بر ضرورت مشارکت خیران در ضمانت مالی چنین افراد مبتکری تاکید نمود و استان اردبیل را استانی نوپا در حوزه وقف علمی توصیف کرد.

معاون پارک علم و فناوری استان ادامه داد: در ماه های اخیر فعالیت های بسیار چشمگیری را از سوی سازمان های مردم نهاد استان اردبیل در بخش علم و فناوری شاهد بودیم و تداوم این مسیر تسهیل گر توسعه استان در بخش های علمی و صنعتی خواهد بود.

وی اضافه نمود: با توجه به ماهیت تشکیل و راه اندازی پارک علم و فناوری، این مجموعه محل مراجعه بسیاری از افراد دارای ایده بوده تا تصورات ذهنی علمی نخبگان جامعه تبدیل به کالا یا خدمات ارزنده شده و در راستای ایجاد کسب و کار و اشتغال گام برداشته گردد.

دیندار توضیح داد: در برخی از استان های کشور پیشروی بسیار مناسبی را در بخش های مرتبط با علم و فناوری شاهد هستیم و امیدواریم با حمایت های فرابخشی شاهد تحقق این موضوع در اردبیل نیز باشیم.

وی ادامه داد: با تشکیل دبیرخانه مستقل اداره اوقاف و امور خیریه و پخش و توزیع برگه ها و توضیحاتی در خصوص آشنایی واقفان با نحوه وقف و احتیاجمندی های موجود می توان در جذب مشارکت در طرح های مورد احتیاج علمی گام های ارزنده ای برداشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سدی به نام ضامن در برابر تسهیلات مبتنی بر ایده در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سدی به نام ضامن در برابر تسهیلات مبتنی بر ایده در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید