خلیل زاده: دوست داریم دریافتی ما به اندازه تیم استقلال باشد، بهتر است تیم ها سرشان به کار خودشان باشد

به گزارش کتاب یار مهربان، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما تنها 15 درصد قراردادمان را دریافت کردیم، اما استقلالی ها 50 درصد گرفتند و ما دوست داریم که به اندازه آن ها دریافت می کردیم.

خلیل زاده: دوست داریم دریافتی ما به اندازه تیم استقلال باشد، بهتر است تیم ها سرشان به کار خودشان باشد

به گزارش ، شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی جم بیان نمود: خوشبختانه محرومیت ها به انتها رسید و در نیم فصل بازیکن جدید به تیم وارد می شوند و یاری خواهند کرد که تیم پرسپولیس بهترین باشد.

او درباره اینکه گفته می گردد داروی ها به نفع تیم پرسپولیس است مطرح کرد: ما 50 درصد پول گرفتیم؟ ما ماشین گرفتیم؟ کاش ما هم به اندازه بازیکنان استقلال پول می گرفتیم در صورتی که ما تنها 15 درصد دریافت کردیم اما آنها 50 درصد پول گرفتند و ما دوست داریم که به اندازه آنها دریافت می کردیم. ما سرمان در کار خودمان است و دوست نداریم درباره تیم های دیگر صحبت کنیم و بهتر است تیم های دیگر هم سرشان در کار خودشان باشد.

خلیل زاده اضافه نمود: امیدوارم که تیم ها با خوب بازی کردن دل هواداران خود را شاد نمایند نه با صحبت درباره اشتباهات داوری. ما با داوری به فینال قهرمانان آسیا صعود نکردیم. فغانی داور بزرگی است و نباید برای او حاشیه ایجاد کرد. تیم ها با فوتبال خوب می توانند دل طرفدار خود را شاد نمایند و با ایجاد حاشیه انتظار هواداران کم نمی گردد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس مطرح کرد: خداروشکر که پرسپولیس باعث شده مربیان و بازیکنان و تیم هایی که با هم بد بودند اکنون دوست و رفیق شون. سعی دارند دست به دسست هم پرسپولیس را پایین بکشند اما ما هواداران مان را داریم. سایر تیم ها باید سرشان در کار خودشان باشد ما هم با آنها کاری نداریم و با این بحث ها انتظار هواداران تغییر نمی کند.

خلیل زاده بیان نمود: پرسپولیس عملکردی داشته که تیم های دیگر در استادیوم پرچم کشور یا تیم دیگری را می آورند. به نظرم پرچم تیم خودتان را بیارید و از بازی لذت ببرید. هوادران تیم تان را با ایجاد حاشیه گول نزنید و با عملکرد خوب دل آنها را شاد کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خلیل زاده: دوست داریم دریافتی ما به اندازه تیم استقلال باشد، بهتر است تیم ها سرشان به کار خودشان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: دوست داریم دریافتی ما به اندازه تیم استقلال باشد، بهتر است تیم ها سرشان به کار خودشان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید