برقراری پروازهای فرودگاه تبریز با وجود بارش برف

به گزارش کتاب یار مهربان، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: با وجود بارش برف از بامداد امروز پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه برقرار است.

برقراری پروازهای فرودگاه تبریز با وجود بارش برف

مصطفی صفایی در گفت وگو با کتاب یار مهربان، با اشاره به باز بودن باند فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز برای نشست و برخاست هواپیماها با وجود بارش سنگین برف، اظهار کرد: همه پروازهای امروز صورت گرفته و هیچ اختلالی در برنامه پروازهای ورودی و خروجی در فرودگاه تبریز وجود ندارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه عملیات برف روبی روی باند فرودگاه از سوی پرسنل صورت گرفته و مسئله ای در فرود و پرواز هواپیماها ورودی و خروجی وجود ندارد.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی اعلام نمود: از ساعت شش و نیم صبح امروز همه پروازها به موقع و بدون تأخیر صورت گرفته و تنها دو پرواز شرکت هواپیمایی آتا به علت مسائل عملیاتی خود شرکت با تأخیر صورت گرفته است.

صفایی همچنین در خصوص پرواز مستقیم تبریز- باکو(آذربایجان) نیز یادآور شد: پروازهای تبریز- باکو از 10 روز پیش شروع شده و روزهای دوشنبه و پنجشنبه توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می گردد و در صورت استقبال تعداد روزهای آن نیز افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برقراری پروازهای فرودگاه تبریز با وجود بارش برف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری پروازهای فرودگاه تبریز با وجود بارش برف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید