اولین تجربه رانندگی تویوتا کورولا هاچ بک

به گزارش کتاب یار مهربان، شرکت ژاپنی، Corolla iM را با Toyota Corolla Hatchback 2019جایگزین نموده است. تویوتا این خودرو را با یک پتلفرم جدید ساخته است.

اولین تجربه رانندگی تویوتا کورولا هاچ بک

به گزارش خبرنگار ، آخرین محصولات با نام تجاری سایون (Scion) نیز در حال ترک کردن ما هستند. تویوتا 2018 Corolla iM را با Toyota Corolla Hatchback 2019 جایگزین نموده است و تغییرات جدید Yaris iA هم نمی تواند خیلی ازین ماجرا عقب باشد. بیشتر از تغییر نام این محصول و فراوری آن با نام تجاری جدید، این برند ژاپنی خودروی تویوتا کورولا را در یک پلتفرم جدید ساخته است. حجم موتور را 0.2 لیتر افزایش داده و ظاهر آن را به روز نموده است. تویوتا فکر می نماید خیلی این خودرو را جذاب نموده است.البته قیمت اولیه آن که فقط 20،910 دلار است باعث می گردد که این خودرو ارزش یک نگاه عمیق تر را داشته باشد.

برخی از تغییرات جذاب جدید شامل موتور 2.0 لیتری Inline-4 با سیستم تزریق مستقیم و زمان بندی متغیر است. در مقایسه با سال گذشته، قدرت موتور آن نیز تا 168 اسب بخار افزایش پیدا نموده است و درضمن گشتاور می تواند با 25 لوب فوت بیشتر گردد، در حال حاضر این عدد 151 است. این اعداد و ارقام بسیار قابل توجه هستند، اما هنوز از هوندا و فولکس واگن که در بازار هستند عقب تر است.

از قسمت هایی که در این خودرو تغییر نموده می توان به مواردی که در ادامه گفته می گردد اشاره نمود .چراغ های جلو و چراغ های مه شکن، LED هستند، مثل چراغ های عقب. در داخل خودرو نیز تغییراتی دیده می گردد. دور فرمان در حال حاضر چرم پیچیده شده است و دست شما موقع رانندگی احساس راحتی می نماید. تویوتا دقت بیشتری برای طراحی جایگاه ها به خرج داده است و این طراحی مجدد آن ها را بسیار راحت تر نموده است. به نظر می رسد، این خودرو مانند هر ماشین جدید دیگر در این سیاره، مجهز به CVT باشد که شامل یک انتخاب حالت درایو است. راننده بین Eco، Normal و Sport یکی را انتخاب می نماید و رفتار حرکتی خودرو تغییر می نماید.

Corolla Hatchback خوب به نظر می رسد. دقت کنید؛ خوب است، شگفت انگیز نیست، وحشتناک نیست، اما خوب است. باید از تویوتا برای این که از پوسته شیک و محافظه کارانه اش فرار نموده است قدردانی کرد. محصولات جدید این شرکت اکنون می توانند احساسات ما را درگیر نمایند. تنها نکته ای که وجود دارد این است که بیشتر نظرات به این خودرو منفی است. شاید این مسئله به دلیل این باشد که مردم ورژن قبلی این خودرو را دوست داشته اند و حالا با تغییر آن کنار نمی آیند.

طراحی بی نظیر سری جدید بی ام و +تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اولین تجربه رانندگی تویوتا کورولا هاچ بک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تجربه رانندگی تویوتا کورولا هاچ بک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید