36 پروژه طی هفته دولت در بخش نوک آباد خاش به بهره برداری رسید

به گزارش کتاب یار مهربان، مهدی جمشیدزهی در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: 36 طرح در حوزه بنیاد مسکن، برق رسانی، اشتغالزایی، آسفالت معابر شهری و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در آیین افتتاح طرح ها و پروژه های هفته دولت در بخش نوک آباد شهرستان خاش به بهره برداری رسید.

36 پروژه طی هفته دولت در بخش نوک آباد خاش به بهره برداری رسید

وی اضافه کرد: همچنین در ادامه روند کلنگ زنی و افتتاح این طرح ها، کلنگ احداث تعدادی واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش دستگاه های حمایتی نیز در محدوده بخش نوک آباد بر زمین زده شد. بخشدار نوک آباد ادامه داد: طی این هفته احداث 2 باب مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز نیز کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به ارتقاء شبکه پوشش تلویزیون از آنالوگ به دیجیتال گفت: با اعتبار 8 میلیارد ریالی 15 هزار نفر از مردم بخش نوک آباد از خدمات شبکه دیجیتال بهره مند شدند.

وی اذعان داشت: در مجموع برای طرح ها و پروژه های هفته دولت در بخش نوک آباد 4 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار هزینه گردیده است. جمشیدزهی با اشاره به استقرار خشکسالی طی چند سال گذشته در این بخش اضافه کرد: در راستای حفظ منابع آبی و تقویت سفره های زیر زمینی پروژه احداث پخش سیلاب با اعتبار 50 میلیارد ریال در مناطق گوهر کوه و چاه احمد نیز شروع گردیده است. وی با بیان اینکه تعدادی پروژه در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری نیز کلنگ زنی گردیده است، گفت: در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری پروژه آبخیزداری پتمپی با 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در حال انجام است و سایر پروژه ها نیز به زودی شروع می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "36 پروژه طی هفته دولت در بخش نوک آباد خاش به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "36 پروژه طی هفته دولت در بخش نوک آباد خاش به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید