کمیسیون مهر و میراث در مشگین شهر تشکیل شد

به گزارش کتاب یار مهربان، سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر از تشکیل اولین کمیسیون مهر و میراث در این شهرستان با هدف تقویت زیرساخت های گردشگری اطلاع داد.

کمیسیون مهر و میراث در مشگین شهر تشکیل شد

به گزارش کتاب یار مهربان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، ایمانعلی ایمانی سرپرست میراث فرهنگی مشگین شهر، چهارشنبه 9 آبان با اعلام این خبر توضیح داد: این کمیسیون با مشارکت دوستداران میراث فرهنگی، سازمان های مردم نهاد، شهرداری و شورای شهر شروع به کار نموده است.

او افزود: این کمیسیون با هدف تقویت زیرساخت های گردگری، جذب گردشگر، حمایت از صنعتگران صنایع دستی، بهبود عرضه محصولات هنرمندان، حفظ، احیا، مرمت و پاسداشت ابنیه های فرهنگی و تاریخی تشکیل شده است.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر اضافه نمود: در قالب این کمیسیون اهدافی از جمله سامان دهی و بهره برداری از کاربری های فرهنگی تاریخی ابنیه های تاریخی و همچنین برطرف موانع و مسائل مربوط به ایجاد و احداث تاسیسات گردشگری دنبال می گردد.

ایمانی ادامه داد: همچنین شناسایی و تقویت هنرمندان صنایع دستی برای توسعه و اعتلای شهرستان در قالب فعالیت های این کمیسیون مورد تأکید است.

منبع: میراث آریا

به "کمیسیون مهر و میراث در مشگین شهر تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیسیون مهر و میراث در مشگین شهر تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید