کارآفرینی صنعت فضایی ارتقا می یابد

به گزارش کتاب یار مهربان، پارک علم و فناوری پردیس از ارتقای کارآفرینی در صنعت فضایی با سازمان نوآوری فضایی ایران حمایت می نماید. علاوه بر این مجموعه، شهرداری منطقه2 تهران در بازه اجرایی رویداد به عنوان اسپانسر حضور دارد.

کارآفرینی صنعت فضایی ارتقا می یابد

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از مرکز نوآوری فضایی،رویداد مسابقه محور چالش منظومه ماهواره ای با همکاری پارک علم و فناوری پردیس میخواهد تا به طراحان و ایده پردازان صنعت فضایی، با ارتقای طراحی و توسعه کسب وکارهای موجود یا در حال راه اندازی خود حمایت کند. این رویداد 11 مهرماه شروع و 14 بهمن ماه نیز اختتامیه آن برگزار خواهد شد.

ارائه فناوری های بومی در حوزه طراحی منظومه ماهواره ها و ارائه تسهیلات به طرح هایی که در آن ها از فناوری های طراحی منظومه ماهواره ها استفاده شده باشد، از جمله برنامه های این مرکز جهت ارتقای صنعت فضایی است.

مرکز نواوری فضایی کیهان و گروه رویدادهای فاطر، رویداد مسابقه محور منظومه را به منظور گردهمایی دانشجویان، طراحان، تولیدنمایندگان، دست اندکاران، صاحب نظران و علاقه مندان این حوزه در سال جاری برگزار خواهد نمود. در طی فرایند این رویداد، کارگاه طراحی ماموریت فضایی و آشنایی با نرم افزار STK، کارگاه طراحی سیستمی و کارگاه توسعه طرح تجاری فضایی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد باید در مرحله پیش رویداد ثبت نام نمایند. برای این کار کافیست وارد وب سایت www.manzoumeh2019.ir شده و مراحل ثبت نام را تکمیل نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در شبکه های اجتماعی با نشانی @manzoumeh2019 در ارتباط باشند.

منبع: اقتصاد ایران

به "کارآفرینی صنعت فضایی ارتقا می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآفرینی صنعت فضایی ارتقا می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید