پیروزی اینتر در واپسین لحظات بازی مقابل کاتانیا، پالاسیو فرشته نجات استراماچونی

به گزارش کتاب یار مهربان، خبرنگاران : در سومین روز از بازی های هفته بیست وهفتم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، اینترمیلان به لطف گلزنی پالاسیو در واپسین لحظات بازی، پیروز شد میزبان خود کاتانیا را شکست دهد.

پیروزی اینتر در واپسین لحظات بازی مقابل کاتانیا، پالاسیو فرشته نجات استراماچونی

به گزارش کتاب یار مهربان ، در ادامه بازی های این هفته از رقابت های سری A، از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) پنج دیدار برگزار گشت که در مهمترین آنها اینتر میهمان کاتانیا بود و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد. در این بازی که نراتزوری برخلاف همیشه ستاره نام آشنای خط حمله اش آنتونیو کاسانو را به دلیل درگیری اخیر با سرمربی تیم آندره آ استراماچونی در ترکیب نداشت، در شرایطی میزبان خود را شکست داد که تا دقیقه 52 با دو گل از این تیم عقب بودند.

برای کاتانیا گونزالو برگسیو در دقیقه 7 گل نخست را به ثمر رساند و 12 دقیقه بعد جووانی مارکیز اختلاف را به دو گل افزایش داد. ریکی آلوارز در دقیقه 52 اینتر را به بازی برگرداند و در دقیقه 70 بود که رودریگو پالاسیو همه چیز را مساوی کرد. در آخرین ثانیه های بازی و در حالی که همه منتظر شنیدن سوت انتها بودند، پالاسیو دوباره گلزنی کرد تا مرد دو گله میدان و ستاره بی چون و چرای تیمش باشد.

با این پیروزی اینتر دوباره با لاتزیو در امتیاز 47 مشترک شد اما به خاطر کسب نتایج ضعیف تر در بازی های رودررو با آبی پوشان پایتخت یک رده پایین تر از این تیم و در پله پنجم جدول ایستاد.

همزمان با بازی اینتر و کاتانیا پنج دیدار دیگر هم برگزار گشت که در آنها این نتایج رقم خورد:

سیه نا صفر - آتالانتا 2

گل ها: جاکومو بوناونتورا (3 و 67)

سمپدوریا یک - پارما صفر

گل: مائورو ایکاردی (58)

بولونیا 3 - کالیاری صفر

گل ها: تایدر (5)، آلساندرو دیامانتی (18) و کریستین پاسکواته (90)

اخراج: فراچسکو پیسانو (56 - کالیاری)

فیورنتینا 2 - کیه وو یک

گل ها: مانوئل پاسکوال (4) و مارسلو لاروندو (78) برای فیورنتینا و ایزاک کافی (38) برای کیه وو

پسکارا صفر - اودینزه یک

گل: آنتونیو دی ناتاله (8)

ساعاتی پیش از این بازی ها نیز تورینو در خانه خود میزبان پالرمو بود که این بازی بدون گل سرانجام یافت. در آخرین بازی امشب نیز از ساعت 23:15 تیم آ اس رم میزبان جنوا خواهد بود. در جدول رده بندی رقابت ها با احتساب نتایج عصر امروز تیم های یوونتوس، ناپولی و میلان به ترتیب با 59، 53 و 48 امتیاز رده های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

منبع: تسنیم

به "پیروزی اینتر در واپسین لحظات بازی مقابل کاتانیا، پالاسیو فرشته نجات استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی اینتر در واپسین لحظات بازی مقابل کاتانیا، پالاسیو فرشته نجات استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید