وزیر دفاع ونزوئلا: نباید از حضور نظامیان روس در کشور آشفته شد

به گزارش کتاب یار مهربان، وزیر دفاع ونزوئلا همکاری های دفاعی این کشور با روسیه را در چارچوب توافقات دفاعی امضا شده میان دو کشور دانسته و گفت هیچ کس نباید از حضور کارشناسان دفاعی روسیه در ونزوئلا برآشوبد.

وزیر دفاع ونزوئلا: نباید از حضور نظامیان روس در کشور آشفته شد

به گزارش ، ژنرال ولادمیر پادرینو لوپز، وزیر دفاع ونزوئلا گفت هیچ کس نباید از حضور کارشناسان دفاعی روسیه در ونزوئلا برآشوبد.

پس از ورود دو هواپیمای نظامی روسیه در هفته گذشته اپوزیسیون شایعات بسیاری ساخته و پرداخته کرده است.

وی همکاری های دفاعی ونزوئلا با روسیه را در چارچوب توافقات دفاعی امضا شده میان دو کشور در سال 2001 برشمرد.

پادرینو که در جریان مراسم افتتاح یک مرکز شبیه سازی پرواز بالگرد های ساخت روسیه در ایالت یاراکوی سخن می گفت، ضمن به چالش کشیدن نقدها واشنگتن از همکاری های دفاعی کاراکاس و مسکو به طنز گفت: علاقه مند بودیم از مناسبات همکاری با آمریکا نیز برخوردار باشیم، اما چون برده کسی نیستیم نتوانسته ایم چنین مناسباتی را با این کشور برقرار کنیم.

گفتنی است مشاور امنیت ملی آمریکا طی روز های اخیر پیام هایی را به ژنرال پادرینو لوپز ارسال و به وی توصیه کرده است تا از حمایت نیکلاس مادورو و دولت کوبا دست بردارد و رهبر مخالفان را به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا به رسمیت بشناسد

. وزیر دفاع ونزوئلا در پاسخ به جان بولتون راستا صحیح را ماندن در کنار مقامات قانونی کشورش دانسته است. ژنرال پادرینو لوپز همواره بر وفاداری خود به نیکلاس مادورو تأکید کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "وزیر دفاع ونزوئلا: نباید از حضور نظامیان روس در کشور آشفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع ونزوئلا: نباید از حضور نظامیان روس در کشور آشفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید