مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان مجازی برگزار می گردد

به گزارش کتاب یار مهربان، مدیر امور آموزشی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با تاکید بر مجازی بودن مصاحبه آزمون دکتری در این واحد آموزشی گفت: مصاحبه از داوطلبان در دو بازه زمانی 8 تا 12 و 14 تا 18 انجام خواهد شد.

مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان مجازی برگزار می گردد

محمد ثابت، مدیر امور آموزشی دانشگاه ولیعصر رفسنجان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه کتاب یار مهربان در مورد نحوه و زمان برگزاری مصاحبه آزمون دکتری گفت: پذیرش دانشجو در مقطع دکتری برای سال تحصیلی 1400-1399 در دو مرحله صورت می گیرد که مرحله اول توسط وزارت علوم به انتها رسیده است.

ثابت اضافه نمود: داوطلبانی که نمره حد نصاب را کسب نموده اند باید برای مصاحبه آزمون دکتری آماده شده و مدارک مورد احتیاج را در سایت دانشگاه بارگذاری کنند.

مدیر امور آموزشی دانشگاه ولیعصر رفسنجان ضمن تاکید بر مجازی بودن جلسه مصاحبه، اعلام نمود: مصاحبه از داوطلبان در دو بازه زمانی 8 تا 12 و 14 تا 18 و به صورت مجازی برگزار خواهد شد و لیست اسامی و تاریخ و ساعت برگزاری جلسات 25 شهریور ماه اعلام می گردد.

وی تاکید نمود: در صورت عدم حضور به موقع داوطلبان برای حضور در مصاحبه آنلاین، امکان برگزاری مجدد جلسه مصاحبه وجود نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید