فرنگی کاران دانشگاه آزاد بخشی از طلب شان را گرفتند

به گزارش کتاب یار مهربان، روز گذشته بود که فرنگی کاران تیم دانشگاه آزاد خوزستان بحث تعویق در عدم پرداخت مطالبات خود را رسانه ای کردند و گفتند به رغم خاتمه لیگ برتر، هنوز یک ریال از مبلغ قرارداد خود را دریافت نکرده اند.

فرنگی کاران دانشگاه آزاد بخشی از طلب شان را گرفتند

کمی بعد از اعتراض فرنگی کاران تیم دانشگاه آزاد که در تبادل نظر با کتاب یار مهربان هم مطرح شد، محمد بنا با انتشار متن تند و صریحی، کمیته لیگ فدراسیون کشتی را به باد انتقاد گرفت و خواهان رسیدگی به این موضوع شد.

به همین دلیل عصر امروز 60 درصد از مبلغ قرارداد کشتی گیران دانشگاه آزاد پرداخت شد و قرار است مابقی مبلغ نیز بزودی به آنان پرداخت گردد.

مسعود نعمت چکانی فرنگی کار سنگین وزن دانشگاه آزاد که روز گذشته به نمایندگی از هم تیمی های خود نسبت به تعویق دستمزدشان اعتراض نموده بود با تائید این خبر گفت: ما از ابتدا هم بدنبال دریافت حق خودمان بودیم اما وقتی دیدیم پیگیری ها جواب نمی دهد به یاری رسانه ها وارد عمل شدیم. خوشبختانه امروز مسئولان تیم دانشگاه آزاد 60 درصد از مبلغ قرارداد کشتی گیران و اعضای کادر فنی را پرداخت کردند و قرار شد 40 درصد باقیمانده نیز طی روزهای آینده به حساب ما واریز گردد.

وی در سرانجام اضافه کرد: اظهارات محمد بنا و حمایت او از کشتی گیران دانشگاه آزاد اقدامی قابل توجه و ارزشمند بود که در احقاق حق ما تاثیر فراوانی داشت. من و کشتی گیران و اعضای تیم دانشگاه آزاد از این مربی بزرگ و زحمتکش تشکر می کنیم. ضمن اینکه از بعضی رسانه ها که در این رابطه از ما حمایت کردند نیز قدردانی می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرنگی کاران دانشگاه آزاد بخشی از طلب شان را گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرنگی کاران دانشگاه آزاد بخشی از طلب شان را گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید