فال روزانه 98، 07، 14

به گزارش کتاب یار مهربان، فال روزانه یکشنبه 14 مهر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

به افرادی که امروز متولد شده اند پیشنهاد می کنیم بیش از حد به پول درآوردن و خرج کردن آن فکر نکنند، چرا که چنین فکرهایی طرز فکر شما را از جهت اصلی زندگی منحرف خواهد کرد. در عوض در سالی که پیش رو دارید به ایده های جدید و جذابی برای کسب و کار و زندگی خود فکر کنید و مطمئن باشید این ایده ها زندگی شما را دگرگون خواهند کرد. ممکن است در ماه های آذر یا اسفند اختلاف نظرهایی با دیگران پیدا کنید، این اختلاف نظرها را جدی نگیرید و آرامش خود را حفظ کنید و بد به دل خود راه ندهید چرا که همه چیز به نفع شما تمام خواهد شد. اتفاق های خجسته و فرخنده ای در تیرماه سال آینده انتظار شما را می کشد و مردادماه سال آینده را به فال نیک بگیرید چرا که در این ماه اوقات خوشی را با دوستان و آشنایان سپری خواهید کرد.

فال روزانه 98، 07، 14

امروز همه هوای شما را دارند، اما حواس تان باشد توجه شما بیش از حد به دوستان و آشنایان معطوف نشود. روزی که در آن هستید را غنیمت بدانید و به جای اینکه نگران پاسخی برای تمام مسائل باشید، نگرانی را از خود دور کنید و گردش چرخ گردون را تماشا کنید. موقعیت های بسیار فرخنده ای انتظار شما را می کشد و از حضور در گروه های کاری و معاشرت با همکاران متفکر و زیرک غافل نشوید. از بلند پروازی دست نکشید و از تغییرات بزرگ در زندگی نهراسید.

زندگی را سخت نگیرید و خودتان را مهمان فعالیت های فی البداهه و شاد کنید. زمان آن فرا رسیده که از منزل بیرون بزنید و خوشی های دنیا را بیشتر تجربه نمایید. به دنبال انجام کارهای جدید باشید که تاکنون انجام نداده اید. امروز بهترین زمان برای تصمیمی جدید در زندگی است و به فکر باز کردن درهای بسته ای باشید که تاکنون امتحان نکرده اید. به جای تکرار تجربه های روزمره، دنبال روزنه های جدیدی برای زندگی تازه و هیجان انگیز باشید.

مدتی است نگرانی و اضطراب شما را احاطه کرده و برای درمان این استرس ها باید نگرش خود را تغییر دهید و زندگی را از زاویه ای دیگر ببینید. اجازه ندهید نگرانی های زودگذر جلوی پیشرفت شما را بگیرد. منفی گرایی را در زندگی کنار بگذارید و تنها به چیزهای مثبتی فکر کنید که بازخوردی شگفت انگیز در زندگی شما دارند و انرژی خود را فقط به نیمه پر زندگی معطوف نمایید. امروز زمان آن فرا رسیده که از مهارت های خود در ارتباط با دیگران کمک بگیرید و با تعامل با دوستان و آشنایان، نگرانی و اضطرابی که در آن گرفتار شده اید را فراموش کنید.

اطرافیان فشار زیادی به شما وارد می کنند و از آنجایی که مدعی هستند این فشارها بی دلیل نیست، حسابی تحت فشار قرار دارید و باید به فکر چاره ای برای گریز از این مخمصه باشید. در چنین شرایطی از هوش و ذکاوت خود کمک بگیرید و تلاش کنید با انجام درست کارها، پاسخی درخور برای توقع سایرین داشته باشید. مطمئن باشید با چنین رویکردی مسائل آینده را همانند آب خوردن از سر راه برخواهید داشت.

امروز روز شما است و با خیال راحت می توانید دامنه فعالیت هایی که در زندگی دارید را افزایش دهید و محدودیت ها را کنار بگذارید. مطمئن باشید چیزی نیست که جلودار شما باشد و برای پشت سرگذاشتن موانع از روحیه ماجراجوی خود کمک بگیرید. کائنات به شما چراغ سبز نشان داده است و این فرصت را به فال نیک بگیرید و برای انجام کارهای پیش رو تمرکز بیشتری به خرج دهید و خاطرتان جمع باشد مسئله ای نیست که از عهده حل آن برنیایید.

کسی قصد دارد حرفی که نزده اید را در دهان شما قرار دهد و از این موقعیت سوء استفاده کند و جلوه ای بد از شما در نزد دیگران ایجاد نماید. در امور کاری نیز روزگار نامرادی های زیادی پیش روی شما قرار داده و به محض اینکه کاری را شروع کنید، فردی از راه می رسد و برای شروع این کار ساز مخالف خواهد زد. این سوء تفاهم ها میان شما و دیگران ریشه در نوع رابطه شما با اطرافیان دارد و با بهبود روابط، چرخ روزگار نیز با ساز شما خواهد چرخید و مسئله ای در ارتباط با دیگران نخواهید داشت.

بیشتر از چیزی که فکرش را می کردید رفاقت با دوستان برای شما بازخورد داشته است و از حالا به بعد هم با خیال راحت روی رفاقت با دوستان تان می توانید حساب باز کنید. برنامه ای دقیق برای نقشه های آینده خود ندارید اما غم به دل خود راه ندهید چرا که آینده ای روشن در پیش روی شما است. لحظه به لحظه زندگی خود را با فال نیک بگیرید و شکرگذار نفس هایی باشید که فرو می برید. زندگی به کام شما است و از انجام فعالیت های ماجراجویانه ابایی نداشته باشید.

امروز زندگی به شما درس های عجیب و متفاوتی خواهد داد. در نتیجه به جای اینکه برای انجام کارها بیش از حد وسواس به خرج دهید و گرفتار احساسات شوید، تصمیمات قاطعی بگیرید و با خیال راحت به دل مسائل بزنید و از اشتباه کردن نترسید. زمان آن فرا رسیده که اشتباه کنید و از این اشتباه ها درس بگیرید. آینده درس های بیشتری برای شما دارد و با تکیه بر تجربیات گذشته از عهده مسائل برخواهید آمد.

امروز منتظر اتفاقات غافلگیر کننده ای باشید. خوشبختانه جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این اتفاق ها بیشتر خوشایند و فرخنده هستند و با آغوش باز به استقبال چیزهای جدید بروید. افراد جدیدی سر راه شما قرار خواهند گرفت و موقعیت های تازه ای را در اختیار شما می دهند. در برابر این افراد و موقعیت ها مقاومت نکنید، چرا که این برخوردها شما را در جهتی که باید در آن قرار داشته باشید به جلو پیش می برد. هم نشینی با افراد نوع دوست و سرشار از انرژی مثبت را از قلم نیاندازید.

روز خوشی را در پیش ندارید و احساس می کنید که در تنگنا قرار گرفته اید. چنین شرایطی شما را در اضطراب و نگرانی فرو برده و استرس امان شما را بریده است. این شرایط باعث شده تا از دیگران دوری کنید و گوشه عزلت را ترجیح دهید. اما از قلم نیاندازید تنها کسی که می تواند شما را از این شرایط نجات دهد، خود شما هستید و باید رویکردی تهاجمی در زندگی اتخاذ کنید تا سالم و سلامت از گرداب مسائل بیرون بیایید.

امروز زمان آن فرا رسیده که از مسائل دوری کنید تا فرصتی فراهم شود که با ذهنی باز مسائل را از فاصله ای دور بررسی نمایید. دیدگاه بی طرفانه ای به مسائل داشته باشید. ذهن خود را آزاد بگذارید تا راه کارهای جدیدی برای حل مسائل به فکر شما خطور کند.

احساس فردی را دارید که آرزوهایش را به وضوح در پیش رو می بیند اما جهت رسیدن به این آرزوها پر پیچ و خم است و خطرهای زیادی شما را تهدید می کند. توصیه می کنیم به این احساس اهمیت دهید چرا که این خطرها از چیزی که فکرش را بکنید به شما نزدیک تر است. در نتیجه چه بسا بهتر باشد برای رسیدن به آرزوهای خود مدتی صبر کنید تا آب ها از آسیاب بیافتد و شرایط بهتری برای دستیابی به آرزوهایتان پیش روی شما قرار بگیرد.

منبع: برترین ها

به "فال روزانه 98، 07، 14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 98، 07، 14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید